Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، این باشگاه به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا پیامی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

۲۸ خردادماه روز خلق حماسه ملی و فراگیر ایرانیان باغیرت و با همت برای مشارکت در سازندگی ایران اسلامی و درهم زدودن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه مردان آزاده که به پای استقلال و آزادی کشور خویش نشستند و با تقدیم شهدا و ایثارگران فراوان به پای آرمان‌های خویش ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هجوم تبلیغاتی و رسانه‌ای شبکه‌های معاند و فضای رسانه‌ای دشمن که با مطالبات دروغین بذر یاس و ناامیدی می‌افشانند و امنیت پایدار و همبستگی ملی را نشانه گرفته‌‌اند از حرکات بزدلانه دشمنان ایران اسلامی است.

خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در تکریم به جانفشانی شهیدان سرفراز، فداکاری پیروزمندانه ایثارگران، جهاد مخلصانه جانبازان و مقاومت شرافتمندانه آزادگان و همت پاینده مرد و زن ایرانی صبح فردا در خلق حماسه بزرگ حضور در پای صندوق‌های رای حاضر خواهد شد.

همگان را به حضور گسترده در این حماسه جاویدان دعوت می‌نماییم. قدم‌هایتان در مسیر استواری میهن و حضور در پای صندوق‌های رای مستحکم و پایدار باد.

وعده ما جمعه ۲۸ خردادماه
صندوق‌های رای سراسر کشور

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سپاهان انتخابات 1400 باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی گفت: معماران سازنده آثار تمدنی جمهوری اسلامی برای نسل‌ های آینده هستند که بی شک روح معنوی و بلند اسلام و شریعت در بناها و یادگارهای آن بروز و ظهور خواهد یافت.   یعقوبعلی نظری امروز در پیامی به مناسبت روز معمار اظهار کرد: بدون تردید معماری یکی از اساسی ترین مظاهر تمدن بشر است که برآیند ایده‌ های مهندسان معمار است.   وی افزود: روز بزرگداشت شیخ بهایی روز بزرگ مردی است که پس از گذشت قرن‌ ها، هنوز آثارش دستمایه تحقیق و پژوهش مهندسان و معماران این مرز و بوم است و در پرونده خود ایفای ارادت در این حوزه به حرم مطهر امام رضا (ع) را دارا می‌ باشد.   استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مدیون دانشمندان و مهندسان فرهیخته و خردمندی است که تمدن بزرگ اسلامی را بنا نهاده و پایه گذار مکتبی هستند که اصول و مبانی معماری در تمام دنیا از آن به عنوان الگوی خود یاد می‌ کنند.   او در این پیام آورده است: روز معمار، فرصتی است برای نگاهی ژرف به آثار و جایگاهی که در معماری گذشته داشته‌ ایم و تلاش برای موقعیتی که در معماری معاصر باید به آن دست‌ یابیم‌.   نظری اظهار کرد: اینجانب روز معمار را به همه مهندسان، فعالان و هنرمندان خلاق این عرصه علم و صنعت در استان خراسان رضوی و کشور عزیزمان، تبریک عرض نموده و از تلاش‌ های این انسان‌ های اندیشمند در پاسداشت فرهنگ و هنر سرزمین مان تجلیل می‌ کنم.   سوم اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت شیخ محمد بهائی در تقویم رسمی کشور به نام روز معمار و معماری ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن