Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق تیم ملی، چهره خبرسازی در طول 24 ساعت گذشته بوده است.

 گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از باخت عراق مقابل ایران، سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی این تیم تصمیم به قطع همکاری با فدراسیون فوتبال عراق گرفت تا اینگونه اعتراضش به عدم دریافت حقوقش در چند ماه گذشته را نشان دهد. البته عراقی ها هم از این ماجرا استقبال کردند تا رسما با کاتانچ وارد دعوا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیروز این خبر هم درباره تیم ملی عراق منتشر شد که وزیر ورزش این کشور خواهان استخدام کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق تیم ملی شده است و امروز هم برخی رسانه‌های عراقی، دوباره این دو خبر را تائید کردند و حتی نوشته اند که لینکهای ارتباط با کی روش را هم گرفته اند و به دنبال مذاکره هستند.

رسانه‌های عراقی از کارلوس کی‌روش به عنوان گزینه اصلی جانشینی سرکو کاتانچ در تیم عراق نام می‌برند

در شرایطی که با توجه به سابقه حضور 8 ساله کی‌روش در ایران، توافق او با فدراسیون فوتبال عراق اتفاقی عجیب است اما در همان روزهایی که بحث برانکو برای نیمکت تیم ملی شنیده شده بود نام کی‌روش و استراماچونی هم مطرح شد و گفته شد که همان زمان، کی‌روش یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال برای جانشینی دراگان اسکوچیچ است.

دراگان اسکوچیچ که قراردادش با فدراسیون فوتبال تمام شده و هنوز معلوم نیست عزیزی خادم و همکارانش چه تصمیمی درباره ادامه همکاری با این مربی کروات خواهند گرفت، هنوز از آن ماجراها ناراحت است اما علیرغم این دلخوری، تیم ملی را در گروهش اول کرد.

حالا در شرایطی خبرهایی حول و حوش تمایل فدراسیون فوتبال به بازگشت کارلوس کی‌روش منتشر شده که با توجه به قیمت کی‌روش( آخرین قرارداد او با فدراسیون فوتبال کلمبیا حدود ۳ میلیون یورو بود) و رای پرونده ویلموتس و تحریم ها و دیگر ماجراها، همکاری مجدد مربی پرتغالی با تیم ملی ایران کاملا بعید به نظر می‌رسد.

این خبر در حالی منتشر شده که کی‌روش به همان اندازه که در فوتبال ایران طرفدار دارد، مخالف هم کم ندارد و حتی برخی طرفداران این مربی پرتغالی معتقدند که دوره و تاریخ مصرف این مربی در فوتبال ایران تمام شده و فدراسیون فوتبال در صورت قطع همکاری با اسکوچیچ باید سراغ مربی بزرگ و البته جوان و باانگیزه ای از جنس توخل و کونته برود. مربیانی که در عین داشتن دانش روز بتوانند به تیم ملی فوتبال ایران ساختار بدهند. مربیانی که البته دستمزدهای چند میلیون یورویی و دلاری دارند و استخدام آنها اصلا راحت نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کی روش تیم ملی فوتبال عراق سرکو کاتانچ فدراسیون فوتبال تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

به گزارش “ورزش سه”،  از ساعاتی پیش شایعه عجیبی پیرامون مذاکره باشگاه تراکتور با یورگن کلینزمن، سرمربی مشهور آلمانی، برای قبول هدایت این تیم در فضای مجازی منتشر شده که هواداران این تیم را تحت‌تاثیر خود قرار داده است.

با این حال پیگیری این خبر از مسئولان باشگاه تراکتور چیزی جز تکذیب صریح را به همراه نداشته و آنها هرگونه تماس و مذاکره با این سرمربی را تکذیب می‌کنند.

تنها نام مطرح برای نیمکت تراکتور، یحیی گل‌محمدی است  که مذاکرات و توافق اولیه را نیز با باشگاه تراکتور داشته و سرخپوشان تبریزی به دنبال رفع موانع حضور او در تیمشان هستند.

باشگاه تراکتور روز گذشته نیز از یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه پرافتخار نام بردند و حالا مسئولان این باشگاه در جلسات فشرده به دنبال دریافت مجوز کار او هستند.

در بین مدیران این باشگاه، هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و آنها تنها به استخدام یحیی گل‌محمدی فکر می‌کنند و حتی امیدوارند او تا بازی با ذوب‌آهن مجوز خود را کسب کند.

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی