Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترک و فارس، سیستانی و بلوچ، کتول و ترکمن مردم و زن امروز در نگارستان ایران حماسه ای به پا خواهند کرد که از گرمای آن امیدها در سرمای بوران مشکلات جوانه خواهد زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «همه می آییم» و حماسه دیگری را رقم می زنیم و با حضور گسترده خود نشان خواهیم داد که آرمان های انقلاب اسلامی زنده است و صدها هزار شهیدی که در این مسیر جانفشانی کردند بیهوده خونشان به هدر نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اراده ای ناخواسته با وجود همه مشکلات اقتصادی، معیشتی که بخشی از آن به واسطه دشمنی ها به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده ملت ایران را به پای صندوق های رای می کشاند،  یکی به خاطر شهدایی مثل شهید سلیمانی، یکی به خاطر رهبر و ارادتش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دیگری برای اینکه خار چشم استکبار جهانی شود امروز پای صندوق رای حاضر می شود.

 

ترک و فارس، سیستانی و بلوچ، کتول و ترکمن مرد و زن امروز در نگارستان ایران حماسه ای به پا خواهند کرد که از گرمای آن امیدها در سرمای بوران مشکلات جوانه خواهد زد.

 

مردم نگارستان ایران نشان دادند که همواره میزان مشارکت آنها در عرصه انتخابات بیش از استان های دیگر کشور است و امروز نیز همه چیز برای حماسه دیگر فراهم است و مردم انتظار دارند که مسئولان از آرای آنان صیانت کنند.

 

*صیانت از آرای مردم با عمل به مر قانون در انتخابات

«حسین احمدی» در این باره گفت: شهرستان بندرگز برای برگزاری انتخابات پرشور از آمادگی کامل برخوردار است.

 

فرماندار بندرگز ادامه داد: مردم ایران با آرای خود اقتدار ملی، استقلال و عزت نظام را تضمین می کنند.

 

احمدی بیان کرد: پایبندی به قانون در انتخابات حائز اهمیت است و عوامل اجرایی ما در انتخابات نسبت به رعایت دقیق دستوالعمل ها و مواد قانونی اقدام می کنند تا این مهم سبب جلب اعتماد مردم و باعث افزایش و مشارکت مردم در انتخابات شود.

 

وی افزود: فرآیند انتخابات در شهرستان بندرگز براساس زمان بندی پیش رفته و امروز در مرحله برگزاری انتخابات هستیم و مسئولیت هر شعبه انتخاباتی برعهده نماینده فرماندار است و تلاش خواهیم کرد که از آرای مردم صیانت کنیم.

 

این مقام مسئول افزود: خوشبختانه شهرستان بندرگز برگزاری انتخابات در دوران کرونا را تجربه کرد و در پای هر صندوق ناظر بهداشت نیز حضور دارد و از تجربه دوره گذشته انتخابات نیز بهره خواهیم گرفت.

 

* انتخابات میدان دفاع از کشور است

حجت الاسلام «عین الله شهابی» با تاکید به حضور حداکثری در انتخابات گفت: وظیفه دینی و عرق ملی و افتخار هر ایرانی است که پای صندوق های رای بیایم.

 

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: دشمن با تمام توان به میدان آمده است و وظیفه ما است که با تمام وجود به میدان بیایم و حماسه عظیمی را به پا کنیم.

 

وی انتخابات 28 خرداد را یکی از مهمترین همایش های ملی کشور برشمرد و گفت: انتخابات میدان دفاع از کشور است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: حضور در انتخابات برای همه آحاد ملت یک امر ضروری است و دشمن توطئه های زیادی نسبت به انقلاب و جمهوری اسلامی تدارک دیده که با حضور گسترده مردم در انتخابات این توطئه ها خنثی می شود.

 

*صدور بیانیه های مختلف برای مشارکت حداکثری در انتخابات

همچنین اقشار مختلف در سطح استان گلستان با صدور بیانیه هایی مردم و اقشار مختلف برای مشارکت در این انتخابات دعوت کردند.

 

بسیج رسانه استان گلستان در بیانیه ای تاکید کرد حضور پررنگ آحاد جامعه در انتخابات نشان از قوام و عظمت نظام اسلامی و باعث ناامیدی و یاس دشمنان و بدخواهان ملت سرافراز ایران است.

 

در این بیانیه آمده که بسیجیان و اصحاب رسانه استان گلستان در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب، مانند همیشه در این انتخابات حضور پررنگ داشته و به نیابت از همه شهیدان این نظام و راه مقدس، به ویژه سیدالشهدای مقاومت، شهید قدس، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در انتخابات 28 خرداد شرکت خواهند کرد.

 

مجمع بسیجیان استان گلستان نیز در بیانیه ای تاکید کرده که «امت شهید پرور ایران اسلامی بر این باورند که حضور در میدان انتخابات برای تعیین کارگزاری صالح ومومن و انقلابی می تواند اقتدار و اعتبار  نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر جهانیان دوچندان کند .

 

 امت شهید پرور ایران، به احترام شهدای عزیز وگرانسنگ خود و برای ادای دین خود نسبت به آنها شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد را برای خود اجابت دعوت شهدا و عبادت و رضایت خدا می دانند .

 

دشمنان کور دل بدانند، مردم شریف ایران از زن و مرد و از کوچک و بزرگ و از شیعه و سنی و فرق و اقوام مختلف در اقصی نقاط این سرزمین،  عزم خود را جزم کرده و تکلیف خود را همانند گذشته نسبت به اسلام و ایران ادا خواهند کرد .

 

مجمع بسیج گلستان به همراه کلیه جامعه نخبگانی خود ضمن اجابت فرمان متاع مقام معظم رهبری درجهت استمرار راه نورانی شهدا، شرکت کردن در انتخابات را حق مردم برای تعیین سرنوشت خود می داند و در جایگاه بسیج مردمی توصیه می کند مردم عزیز برای احقاق حق خود و ایجاد تکلیف برای کارگزاران صدیق و پاکدست در انتخابات شرکت جسته و با انتخاب اصلح، قدم های مبارکی را برای آینده جمهوری اسلامی بردارند.»

 

همچنین خانه مطبوعات استان گلستان در بیانیه ای تاکید کرد که به نمایندگی از اهالی رسانه استان از تمام ملت عزیز ایران و هم استانی‌های گرامی دعوت می‌کند تا با مشارکت حداکثری در روز 28 خرداد این روز را روز شکست  اهداف دشمنان و منافقان  داخلی و خارجی  وسرآغاز یک تغییر بزرگ  درجهت تحقق اهداف ملت تبدیل کنند.

 

همچنین استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه در استان نیز پیش از این در پیامی ویدئویی خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شدند.

 

200 نفر از علمای اهل سنت نیز با امضاء طوماری به مقام معظم رهبری تعهد دادند که ضمن مشارکت در انتخابات مردم اهل تسنن استان گلستان را برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کنند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ حضور حداکثری درانتخابات حماسه حضور ستاد انتخابات حماسه انتخابات جمهوری اسلامی استان گلستان حضور گسترده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد زاهدی روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ورامین ضمن تشکر از فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری پرشور انتخابات، بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مرحله دوم تاکید کرد و گفت: میزان مشارکت مردم استان تهران در انتخابات نسبت به سال گذشته با افزایش ۲.۱ درصدی همراه بوده که با روشنگری و آگاه سازی، در مرحله دوم هم ان شاالله شاهد حضوری پرشور خواهیم بود.

زاهدی اقدامات آموزش و پرورش را در حوزه‌های مختلف چشمگیر دانست و افزود: همه دستگاه‌ها باید برای پیشرفت کشور، در خدمت آموزش و پرورش گام بردارند و برگزاری این چنین جلسات مسئله محور که با پیگیری و همکاری ادارات منتج به نتیجه می‌شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ورامین گفت: کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری، از نیروهای ارزیاب متخصص و متعهد در این حوزه استفاده کنند و باید در اجرای این فرایند نظارت دقیق انجام گیرد.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات قبلی آموزش و پرورش، پیگیری ماده ۱۳ و ۱۶ عوارض صدور پروانه، پیگیری اجرای سند کاداستر (تک برگ)، ارائه گزارش از روند اجرایی ستاد بزرگداشت مقام معلم، ارائه گزارش در خصوص کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران، بررسی چالش‌های برگزاری کنکور سراسری و آزمون‌های نهایی در هر سه پایه، ارائه گزارش از ستاد اسکان فرهنگیان ورامین و بررسی بازخوردها و نقاط ضعف و قوت، از موضوعات این جلسه بود.

کد خبر 6082176

دیگر خبرها

  • تلاش قایقرانان گلستانی برای حضور در تیم ملی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست