Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-از ساعت ۷ صبح امروز همزمان با سراسر کشور روند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، اینجا هرمزگان، سرزمین مردمان ولایتمدار و همیشه در صحنه، اینجا هرمزگان است سرزمین مدافعان خلیج همیشه فارس و تنگه هرمز، مردم استان هرمزگان که همواره در عرصه‌های مختلف شکوه حماسه آفریده‌اند از صبح امروز خود را برای مشارکت حداکثری در انتخابات آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک میلیون و 189 هزار و 869 نفر در استان هرمزگان واجد شرایط رای دادن و شرکت در انتخابات هستند که 34 هزار نفر رای اولی هستند.

هزار و 556 شعبه اخذ رای شامل هزار شعبه ثابت و 556 شعبه سیار، براى اخذ رأى در سراسر استان هرمزگان، آماده شده است.

در مناطق پرجمعیت علاوه بر صندوق های ثابت، در راستای کاهش تراکم و رعایت فاصله گذاری، از صندوق‌های سیار نیز استفاده می‌شود، تا به سرعت روند اخذ رای انجام شود.

با توجه به لزوم حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از بیماری کرونا، اقداماتی همچون ضد عفونی محل‌های اخذ رای و تامین اقلام بهداشتی از جمله ماسک انجام می‌شود تا مردم با اطمینان خاطر در شعب اخذ رأى حضور پیدا کنند.

آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در همدانانتخابات سرنوشت‌ساز 1400 در خطه سرسبز گیلان رسماً آغاز شد

انتهای پیام/864/ ت

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رژه نیروهای مسلح به‌منظور گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار مطهر گلستان شهدا در اصفهان و هم‌زمان در سراسر کشور آغاز شد.

کد خبر 6080564

دیگر خبرها

  • راهپیمایی هرمزگانی ها در حمایت از حملات سپاه
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان آغاز شد