Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:48:12 GMT

بروجرد آماده انتخاباتی پرشور است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۶۶۷۶

بروجرد آماده انتخاباتی پرشور است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: بروجرد آماده انتخاباتی پرشور است.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مرهون خون هزاران شهید و حاصل جانفشانی هزاران جانباز، ایثارگر و آزاده سرافراز بوده و برگزاری انتخابات به‌عنوان آزمونی بزرگ برای ملت انقلابی و لحظه‌ای تاریخی برای ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه لبیک گفتن به‌فرمان رهبری است و بی‌شک ملت ایران اسلامی در ۲۸ خرداد با حضور پرشور و با بصیرت خود در انتخابات، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند و دشمنان قسم‌خورده انقلاب را بیش‌ازپیش ناامید خواهند کرد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: به‌منظور حفظ اقتدار ملی با حضور گسترده همه آحاد جامعه در پای صندوق‌های رأی و با انتخاب نمایندگانی اصلح، استمرار مقبولیت نظام و انسجام ملی را به منصه ظهور برسانیم.

گودرزیان اضافه کرد: همه امکانات و شرایط برای برگزاری انتخاباتی تاریخ‌ساز و خلق حماسه‌ای بزرگ در این شهرستان فراهم است.

وی بیان کرد: در این دور از انتخابات ۲۶۲ شعبه اخذ رأی برای این شهرستان در نظر گرفته‌شده که ۲۲۵ شعبه در شهر بروجرد و ۳۷ شعبه در اشترینان است.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: در برگزاری این انتخابات بیش از ۵۵۰۰ عوامل اجرایی مشارکت دارند و شعبه‌ای سیار آرای بیماران بستری در مراکز درمانی و مبتلایان به کرونا را جمع‌آوری می‌کند.

گودرزیان اظهار کرد: ساعت شروع رأی‌گیری در شعب اخذ رأی از ۷ صبح تا ۱۲ شب بوده اما اگر کسی پس از این ساعت نیز حضور داشت رأی دادن او بلامانع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها ایسنا بروجرد انقلاب اسلامی ایران فرمانداري استانداري انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ مهدی رضایی با کسب ۲۰ رای از مجموع تعداد ۲۳ آراء به عنوان رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان قم در چهار سال آینده انتخاب شد.

دیگر کاندیدای این مجمع آقای محمدجواد موسایی بود که قبل از شروع رای گیری کناره گیری کرد.

همچنین با رای اعتماد مجمع الهام نادری صفا به عنوان نایب رئیس، روح الله بهشتی به عنوان خزانه‌دار و ابوالفضل قنبری، اصغر تقی لو و زهرا سلیمی به عنوان اعضای هیئت رئیسه هیئت ورزشی دانش آموزی استان قم انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • حضور پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • حضور پرشور هواداران بایرلورکوزن در خیابان ژابی آلونسو! / فیلم
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم