Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بامیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: مشارکت و حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات، تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و همچنین افزایش قدرت ملی و بین‌المللی ایران را به‌دنبال دارد.

وی افزود:‌ به‌طور یقین، مردم با مشارکت بالای خود می‌توانند به دور از هرگونه سلیقه سیاسی،  جانب‌داری و طرفداری در انتخابات، حماسه‌ای دیگر در دفاع از جمهوریت و اسلامیت انقلاب اسلامی ایران خلق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامیری تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی، در کنار تمامی دشمنی‌های خود در ۴۲ سال گذشته، ‌امروز انتخابات ۱۴۰۰ را به‌عنوان مهم‌ترین رویداد مهم ملی در ایران هدف گرفته‌اند اما مردم با حضور پُر شور خود در پای صندوق‌های رای، بار دیگر توطئه استکبار جهانی را خنثی و افتخار دیگری در صحنه سیاسی انقلاب اسلامی کسب می‌کنند.

وی یادآور شد: استکبار جهانی در ۴۲ سال گذشته، به‌ویژه در سال‌های اخیر با اعمال انواع تحریم‌های اقتصادی، نظامی و دارویی فشارهای زیادی برای ضربه زدن به پیکره جمهوری اسلامی وارد کرد اما در هر دوران، مردم با حمایت قاطع خود از انقلاب اسلامی مانند حضور حداکثری در انتخابات ادوار و عرصه‌های مختلف مختلف، توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر کردند.

بامیری اظهار داشت: به‌همین منظور امروز از گروه‌های مختلف مردم جمهوری اسلامی به‌ویژه اهالی چهارمحال و بختیاری و مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا تقاضا می‌کنم بار دیگر با عزم و اراده خود، در پای صندوق‌های رای حضور یابند و مشارکت حداکثری، پُرشور و گسترده خود در دفاع از انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در حال برگزاری است.

خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری و لردگان در ۱۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لردگان مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت سیاسی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لردگان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لردگان مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات

شهرام کرمی، رئیس کل دادگستری کرمانشاه در دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری جرائم و تخلفات انتخاباتی کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات در کرمانشاه، گفت : در این دوره از انتخابات به مانند دوره اول چهار مؤلفه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در دستور کار مجریان قرار دارد.

وی رویکرد دستگاه قضایی در حوزه انتخابات را رویکرد پیشگیرانه دانست و افزود: هر یک از مجریان انتخابات باید در حوزه کاری خود برای مشارکت حداکثری تلاش کنند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان عملکرد مدیران را تضمین کننده سلامت انتخابات خواند و گفت: به همه مدیران استان تذکر لازم داده شده که هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی جرم است و مدیر مجرم تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

وی اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه را یادآور شد و اعلام کرد: نهاد‌های مربوطه تلاش کنند تا با نگاه قانونی از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی جلوگیری کنند.

کرمی با اشاره به لزوم قانونمندی و اخلاقمداری در انتخابات پیش رو از سوی نامزدها، طرفداران و مجریان، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، حفظ احترام رقبا، عدم تخریب و رعایت اخلاق باید مورد توجه قرار گیرد.

 دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد شایسته دست اندرکاران و مجریان در دور اول انتخابات، گفت: ثمره مشارکت حداکثری در انتخابات، عزت و اقتدار نظام اسلامی و اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

حمیدرضا کریمی با اشاره به رویکرد پیشگیرانه دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: به دلیل سوابق اجرایی و مدیریتی چهار کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در کرمانشاه، انتظار از آنها بسیار زیاد است و امیدواریم با احترام به قانون و توجیه طرفداران خود، از بروز تخلفات و جرایم انتخاباتی پیشگیری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت پرشور و حداکثری مردم به همراه سلامت و امنیت لازم برگزار شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان