Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در حالی از دقایقی قبل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یزد آغاز شد که مردم دارالعباده در همین دقایق ابتدایی حضور بسیار خوبی پای صندوق‌های رای داشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد، روند انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 7 صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در استان یزد آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع به کار انتخابات، مردم با حضور در پای صندوق‌های رای برگ زرین افتخار دیگری را در کارنامه درخشان انقلاب اسلامی ایران به یادگار خواهند گذاشت.

در تمام شعب با وجودی که نسبتا جمعیت قابل توجهی از مردم در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده بودند، تلاش شده تا تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و مردم با استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی، از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می‌کنند.

نکته بسیار قابل توجه در این انتخابات، در دست داشتن پرچم مقدس ایران زمین و تصاویر سردار سرافراز اسلام و انقلاب، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید والامقام فخری زاده توسط بسیاری از افرادی است که پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و این موضوع نشان دهنده پاسخ کوبنده مردم به دشمنان است.

قطعا مردم با وجود تمام گلایه‌هایی از ضعف‌های دولت در هشت سال گذشته، در این انتخباات حضور پیدا می‌کنند تا با رای تاثیرگذار خود، در روند فعلی تغییر ایجاد کرده و با انتخاب اصلح خود زمینه رفع مشکلات را فراهم کنند.

روند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در استان هرمزگان آغاز شد/ یک میلیون هرمزگانی واجد شرایط رای دادنآغاز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در همدانآغاز فرآیند انتخابات در بیش از 5000 شعبه اخذ رای خراسان رضوی / ‌صفوف اخذ رأی مردم در حرم رضوی ‌

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پای صندوق های رای شوراهای اسلامی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک ماه دیگر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده و از هفتم خرداد ماه دوازدهمین دوره مجلس آغاز خواهد شد.

آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، در دوره جدید مجلس برخلاف دوره کنونی انتخابات هیات رییسه و جایگاه ریاست دوره آینده محل بحث و تحلیل فراوان شده است، کرسی‌ای که در مجلس یازدهم اگرچه به طور ثابت ریاست قالیباف را بر خود دید اما هر ساله موضوعی چالشی میان او و منتقدانش بوده است.

بر همین اساس و با توجه به نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس که قالیباف جایگاه نخست را در تهران از دست داد و بعد از ۳ کاندیدای عضو یا نزدیک به جبهه پایداری و منتقدانش در رتبه چهارم قرار گرفت گمانه‌زنی‌ها درخصوص آینده حضور او در جایگاه ریاست و حتی ادامه حضور در مجلس شتاب تازه‌ای گرفت.

در روزهای نخست پس از انتخابات حجم اظهارنظرها و واکنش های مجازی به قدری افزایش پیدا کرده بود که مورد تذکر رهبری قرار گرفت و ایشان فرمودند: «منتخبان مجلس جدید مراقبت کنند و نگذارند شیرینی تشکیل مجلس در کام مردم و فضای سیاسیِ با طراواتِ کشور تلخ شود، ضمن اینکه اگر مجلس دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌ بندی‌های گوناگون شود، از کار اصلی خود باز می‌ماند.»

حال به نظر می‌رسد منتقدان و مخالفان قالیباف در روزهای پایانی مجلس یازدهم و در آستانه شروع به کار مجلس جدید وارد فاز تازه فعالیت های خود شده‌اند؛ در همین راستا شنیده می‌شود عصر امروز جلسه‌ای به دعوت حمید رسایی منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم با حضور جمعی از منتخبان دوره جدید مجلس برگزار خواهد شد.

احتمالا یکی از مهمترین محورها و موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح می‌شود موضوع انتخابات هیات رییسه مجلس و ریاست مجلس در دوره آینده باشد.

این احتمال وجود دارد که اگرچه محوریت این جلسه با رسایی است اما برخی افراد بیرون از مجلس جزو متولیان برگزاری آن باشند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897906

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • حضور پرشور مردم در حمایت از وعده صادق دشمنان را خشمگین کرد