Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز جمعه در آغاز رای‌گیری با حضور در دبیرستان شهید استکی شهرکرد، رای خود را به صندوق انداخت و افزود: حضور در انتخابات سبقت در خیرات است.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، سیاسی و اجتماعی است و در شرایطی که به تعبیر مقام معظم رهبری، نظام اجتماعی ما به شدت نیازمند حضور مردم است منجر به انسجام، وحدت و همدلی مردم جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، انسجام را لازمه رسیدن به اهداف والای نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: این انسجام امروز در پای صندوق‌های رای محقق می‌شود.

نکونام با بیان اینکه حضور در انتخابات از بهترین اعمال صالح است، افزود: این عمل صالح در نهایت به جامعه‌سازی و تمدن‌سازی جهانی منجر می‌شود.

وی، امنیت کشور مردم را مرهون شرکت در انتخابات دانست و تصریح کرد: هر کجا به این مهم به خوبی توجه شده است امنیت برقرار است و در برخی جاها که به این موضوع توجه نشده منجر به ناامنی شده است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به نقشه‌های دشمن در ناامن کردن کشور، خاطرنشان کرد: دشمن طراحی کرده است تا کشور را ناامن و جولانگاه داعش و امثال آن کند، این در حالی است که ما می‌توانیم با مشارکت در انتخابات امنیت به کشور ارمغان بیاوریم و به راهی که انقلاب اسلامی آغاز کرده ادامه دهیم.

نکونام در پایان ابراز امیدواری کرد، که با حضور حداکثری مردم در انتخابات و مشکلات و گرفتاری‌های کشور برطرف شود.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد در استان چهارمحال و بختیاری با فعال شدن ۹۳۹ شعبه اخذ رای آغاز شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...