Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعبه مصلای امام خمینی (ره) ارومیه، افزود: خداوند را شاکر هستیم که توفیق حضور در انتخابات به همه ما عنایت فرمودند.

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات عمل صالح بوده و وظیفه ما این است که در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مشارکت در تعیین سرنوشت، دستور صریح خداوند متعال است همچنان که در قرآن کریم، تغییر سرنوشت هر جامعه به اهتمام ملت منوط شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: برای بهبود وضعیت جامعه حضور در انتخابات یک اصل است و مردم به زودی در پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی اظهار امیدواری کرد که با لطف الهی بهترین سرنوشت برای ایران اسلامی رقم بخورد.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می شود.

همراه داشتن شناسنامه یا شماره ملی برای رای دادن، ضروری است. رای‎دهندگان هنگام مراجعه به شعب، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.

در این استان ۲ هزار و ۷۹۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که هزار و ۸۹۷ شعبه ثابت و ۸۹۸ شعبه سیار است.

بیش از ۶۰ هزار نفر که از این تعداد نزدیک به ۱۱ هزار نفر را عوامل نظارتی تشکیل می دهند، کار برگزاری انتخابات در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی را برعهده دارند.

۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط رای دادن در آذربایجان غربی هستند که ۷۱ درصد جمعیت استان را شامل می شوند.

از این تعداد ۶۴ هزار و ۹۵۱ نفر رای اولی به شمار می روند.

فرایند انتخابات بین ساعات هفت صبح تا ۱۲ نیمه شب امروز، جمعه در کشور برگزار می شود و در صورت لزوم تا ۲ بامداد روز شنبه نیز قابل تمدید است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان غربی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه