Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- از دقایقی قبل همزمان با سراسر کشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در بیش از ۱۰۲۴ شعبه اخذ رای استان خراسان جنوبی آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، صبح امروز رأس ساعت 7 همزمان با سراسر کشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در 30 شهر و بیش از 2 هزار و 500 روستای خراسان جنوبی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیش از یک هزار و 24 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان خراسان جنوبی پیش‌بینی شده است و با توجه به شرایط کرونایی شعب اخذ رای در استان نسبت به دوره قبل افزایش 15 درصدی داشته است.

این شعبه‌ها شامل 382 شعبه شهری و 642 شعبه روستایی است که 547 شعبه ثابت و 477 شعبه سیار است.

سمنان آماده خلق حماسه‌ای دیگر؛ رأی‌گیری در 779 شعبه اخذ رأی آغاز شدآغاز انتخابات 1400 در استان یزد /‌حضور پرشور مردم دارالعباده در پای صندوق‌های رای ‌روند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در استان هرمزگان آغاز شد/ یک میلیون هرمزگانی واجد شرایط رای دادن

همچنین 569 هزار و 627 نفر در استان خراسان جنوبی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد نیز 16 هزار و 348 نفر رای اولی به شمار می‌روند.

انتخابات شورای اسلامی شهر بیرجند به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد و تا ساعت 24 امشب انتخابات ادامه دارد.

ماراتن انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر به نقطه اوج رسیده است و مردم قبل از آغاز رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی‌گیری حاضر شده‌اند تا حماسه‌ای جاودان بر تاریخ پر افتخار این استان ثبت کنند.

انتهای پیام/256/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری استان خراسان جنوبی دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان با بیان اینکه امسال ۲ ستاد اجرایی جداگانه برای برگزاری کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت الله تهامی تشکیل می‌شود، گفت: تقویم اجرایی کنگره ملی ابن حسام خوسفی مشخص شده و در چهار بخش و سه سطح در تهران، بیرجند و خوسف اجرای برنامه داریم و کمیته‌های مربوطه باید در موعد مقرر نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام کنند.

او افزود: کنگره ملی ابن حسام خوسف فرصتی برای انجام کار فرهنگی فاخر برای آشنایی نسل جوان نسبت به مفاخر و مشاهیر است که بدانند چه گنجینه‌های ارزشمندی در استان و کشور داریم.

قناعت در ادامه با تأکید بر اینکه برگزاری کنگره و بزرگداشت مفاخر و مشاهیر استان ضمن اینکه یک حرکت ریشه‌ای فرهنگی اصیل است، فرصتی نیز برای معرفی استان در سطح ملی است که آورده‌هایی (سرمایه‌گذاری) برای خراسان جنوبی خواهد داشت، بیان کرد: در سال ۱۴۰۴ نیز بزرگداشت آیت الله محمد حسن تهامی همزمان با برگزاری کنگره ۲ هزار شهید استان در دستور کار خواهد بود.

بیشتر بخوانید

 ارسال ۴۵۰ اثر برای شرکت در جشنواره تجسم هنر فجر

استاندار در پایان با بیان اینکه هر اقدام مرمتی و بهسازی برای مقبره ابن حسام خوسفی باید در قالب تدوین طرح جامع حسامیه صورت گیرد، تصریح کرد: دغدغه تأمین اعتبار نباید مانعی برای انجام این حرکت عظیم فرهنگی ارزشمند شود و اعتبار مورد نیاز از محل‌های مختلف تأمین خواهد شد.

برگزاری کنگره ملی ابن حسام خوسفی در چهار مرحله و در سه سطحی ملی، استانی و محلی برنامه ریزی شده و اختتامیه آن در ۲۸ آبان امسال در مرکز استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی