Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر رأی خود را به صندوق انداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، دقایقی پیش ۲۸ خرداد پس از انداختن رای خود به صندوق ضمن تبریک دهه کرامت گفت: انتخابات ریاست جمهوری در کشور ایران دشمنان اسلام را ناامید و هسته های مقاومت را دلگرم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: امید است مردم ایران بعد از انتخابات امسال جشن بزرگی برای حُسن انتخاب و میلاد امام رضا علیه السلام بگیرند و دشمنان را مایوس کنند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم و رسانه‌های خبری برای پوشش این مراسم، تصریح کرد: خداوند به همه کسانی که این نمایش بزرگ را به رخ دشمن می کشند و مایه امید هسته های مقاومت می شوند اجر مضاعف دهد، چراکه این کار یک نوع جهاد است.

 تعداد هزار و ۲۴ شعبه اخذ رأی امروز (۲۸ خرداد) در سطح استان خراسان جنوبی تشکیل شده است که از این تعداد، ۶۲ درصد در مناطق روستایی و مابقی در نقاط شهری آرای مردم را جمع می کنند.

در استان خراسان جنوبی ۵۶۹ هزار و ۶۲۷ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۳۴۸ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام

 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرحله آماده سازی ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی تا شهریور ماه

عباس زاده  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در اولین جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی در امسال گفت: براساس جدول زمان بندی مرحله آماده سازی همه ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی تا شهریور ماه سال جاری باید تمام شود.

وی با تأکید بر تسریع در روند ایجاد زیرساخت‌های سایت‌های نهضت ملی مسکن استان، افزود: همه بانک‌هایی که در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن در استان مشکل دارند، به دبیرخانه شورای مسکن اعلام کنند تا پیگیری لازم برای حل آن از مرکز انجام شود.

عباس زاده ادامه داد: از مجموع ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی، در ۴۲ سایت قرار داد آماده سازی منعقد شده است.

وی با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۳۰۳ نفر در استان برای دریافت تسهیلات مسکن به بانک‌های عامل معرفی شده اند، تصریح کرد: از این تعداد سه هزار و ۳۴۸ نفر در انتظار تعیین شعبه و هشت هزار و ۸۹۰ واحد نیز قرارداد منعقد کرده اند.

معاون استاندار در زمینه عملکرد بانک‌های استان در خودمالکی شهری اظهار کرد: دو هزار و ۴۴۹ نفر در این خصوص برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل خراسان جنوبی معرفی شده اند که همه آنها تعیین شعبه شده اند و هزار و ۳۵۷ نفر نیز انعقاد قرارداد دارند.

عباس زاده افزود: تا پایان امسال پنج سایت جدید را در قالب اجرای طرح قانون جوانی جمعیت و طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهر‌های استان اضافه خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲۱ هزار و ۷۹۵ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۴۲ هزار و ۷۶۴ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

مودی با بیان اینکه تاکنون تأمین زمین برای ۶۰ هزار و ۹۶۲ واحد انجام شده و ۲۰ هزار و ۱۷۱ واحد نیز دارای پروانه ساختمانی هستند افزود: از این تعداد ۱۲ هزار و ۴۲۷ واحد در مرحله اتمام فونداسیون، هشت هزار و ۳۶۰ واحد به مرحله اسکلت و سقف، ۲ هزار و ۴۴۹ واحد به مرحله نازک کاری و هزار و ۵۴۲ واحد به مرحله اتمام عملیات ساختمانی رسیده است.

به گفته وی؛ در راستای تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن تعداد ۴۸ سایت به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ هکتار به محدوده شهر‌های استان الحاق شده که تعداد ۳۹ سایت طرح تفکیکی و آماده‌سازی آن مصوب و توسط مجریان در حال آماده‌سازی است.

 مودی با انتقاد از روند کُند بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن، گفت: انتظار است بانک‌های عامل در این زمینه همراهی بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از سپاه پاسداران
  • حمله سپاه به اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • تعداد ۵۷۵ اشتغال در سامانه اشتغال حوزه صنایع‌دستی خراسان جنوبی ثبت شد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی از اقدام تنبیهی سپـاه پـاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اتمام مرحله آماده سازی ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی تا شهریور ماه