Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تمهیدات کامل بهداشتی با هدف جلوگیری از ابتلای حتی یک نفر در شعبات اخذ رای استان اندیشیده شده و مردم نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

جواد آقازاده در گفت و گو باایسنا گفت: به همین منظور برای ۲ هزار و ۷۹۵ نفر ناظر بهداشتی سر صندوق، جلسه آموزشی در خصوص رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار کرده ایم و این افراد گواهی ضمن خدمت نیز دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برلزوم عدم استفاده از آبسردکن ها و وسایل مشترک مثل خودکار در شعبات اخذ رای تاکید کرد و افزود: در محل های اخذ  رای توصیه می شود هر فرد با خود، خودکار همراه داشته باشد و هر کس از بطری آب مخصوص خود استفاده کند.

اقازاده تصریح کرد: هماهنگی لازم با فرمانداری ها صورت گرفته که مردم را به شعبه هایی که خلوت تر هستند و ازدحام کمتری دارند هدایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در موزه‌های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدرضا طنابی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در موزه باستان‌شناسی ارومیه دو غرفه صنایع‌دستی، در موزه مردم‌شناسی ارومیه سه غرفه و نیز در موزه مردم‌شناسی مهاباد نیز چندین غرفه صنایع‌دستی دایر شده است. 

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در خانه هنرهای سنتی و صنایع‌دستی مدرسه هدایت ارومیه یک نمایشگاه صنایع‌دستی بر پا شده است که علاقه‌مندان تا ۹ فروردین از ساعت ۹ تا ۲۰ می‌توانند از آن بازدید کنند.

او گفت: همچنین با همکاری شهرداری ارومیه یک نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و سوغات دایر شده و تا ۱۲ فروردین ادامه دارد که ساعت بازدید ۱۷ تا ۲۴ است.

 

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۷۰۰ کیلو چیپس تاریخ گذشته درآذربایجان غربی
  • تجمع مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه در ارومیه
  • بررسی اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای جمع آوری زکات فطره
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • لزوم اجرای کامل برنامه های ابلاغی دادستانی کل کشور
  • تدارک تمهیدات ایمنی و بهداشتی برای حضور خانواده‌ها در محفل قرآنی
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در موزه‌های آذربایجان غربی
  • هشدارهای هواشناسی کشاورزی در آذربايجان شرقی
  • برپایی ایستگاه نقاشی در موزه‌های آذربایجان غربی