Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@02:15:00 GMT

تهامی: حضور جامعه ورزش باعث رونق انتخابات می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۷۲۹۸

تهامی: حضور جامعه ورزش باعث رونق انتخابات می‌شود

ایسنا/خوزستان ملی‌پوش سابق فوتبال ایران معتقد است که حضور جامعه ورزش در انتخابات باعث رونق انتخابات می‌شود.

ابراهیم تهامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر جامعه ورزش وارد کارزار انتخابات شود، صد درصد انتخابات رونق می‌گیرد زیرا همیشه ورزشی‌ها الگوی خوبی برای جامعه به ویژه جوانان بوده‌اند. به نظرم باید همه مردم با هر سلیقه و رویکردی در انتخابات شرکت کنند و به طور حتم، تک‌تک رای‌های مردم در سرنوشت کشورمان تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: من حتما در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شرکت می‌کنم و مطمئن هستم که رای من و امثال من در سرنوشت کشورم تاثیر فراوان دارد اما اگر حضور پیدا نکنیم، این موضوع نگران‌کننده است و نباید بعد گله‌مند باشیم.

فوتبالیست سابق تیم‌ملی عنوان کرد: ‌ورزشی‌ها نیز هر زمان حرف از دفاع و صیانت از آرمان‌های انقلاب‌شان در میان بوده است، هم‌پای سایر مردم ایران در صحنه بوده‌اند و مطمئنا امروز هم همه می‌آیند.

وی با درخواست از دولت آینده برای توجه به ورزش، گفت: صد درصد باید ورزش از اولویت‌های دولت آینده باشد و باید با در نظر گرفتن بودجه مناسب، به کمک ورزش بیایند. توجه به ورزش از الزامات است زیرا هر زمان به ورزش توجه شده است، جوانان زیادی جذب رشته‌های مختلف شده و از طرفی نیز آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کرده است. ضمن این‌که باید به این نکته نیز توجه داشت که کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر به کاهش خیلی از هزینه‌ها برای دولت خواهد شد، پس چه بهتر که نگاه ویژه‌ای به ورزش شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: با توجه احداث ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

وی گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084845

دیگر خبرها

  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • امکان حضور برترین‌های المپیاد ورزش‌های فناورانه در مسابقات بین‌المللی
  • تلاش‌های مخفیانه برای عدم برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی
  • فدراسیون انجمن‌های ورزشی در انتظار انتخابات/ به این شائبه‌ها پایان دهید