Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی صبح امروز جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: امروز همزمان با سراسر کشور هزار و ۸۷۱ شعبه انتخاباتی آماده اخذ رأی از مردم خوب استان لرستان است.

وی عنوان کرد: تمام تمهیدات لازم در شعب اخذ رأی اندیشیده شده، فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی شعب اخذ رأی، تذکرات بهداشتی، حضور رابط بهداشت و… را پیش بینی کرده‌ایم و مردم بدون هیچ دغدغه‌ای و نگرانی می‌توانند به شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات لرستان تاکید کرد: مردم عزیز در رابطه با انتخابات شوراهای اسلامی، کاندیداهایی را که مدنظر دارند از قبل کد انتخاباتی آنها را در کاغذ بنویسند و به همراه داشته باشد.

ثمینی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی در مرکز چهار شهرستان استان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود افزود: در این راستا کسانی که به هر دلیلی امکان وارد کردن کد توسط خودشان وجود ندارد، حتماً یک فرد مطمئن را همراه خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه ترجیحاً مردم با توجه به شرایط کرونا یک خودکار به همراه داشته باشند گفت: مردم برای رأی دادن حتماً شناسنامه و کارت ملی به همراه خود داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان بیان داشت: عوامل اجرایی و نظارت استان آماده هستند که از مردم عزیز در شعب اخذ رأی استقبال کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود ثمینی ستاد انتخابات لرستان انتخابات 1400 ستاد انتخابات لرستان محمود ثمینی شعب اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اعلام این خبر گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی برای این منظور ارائه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه