Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عوامل اجرایی شعبه‌های اخذ رأی در شهرستان اسلام آبادغرب از ساعت ۶ صبح پای صندوق‌های رأی حاضر بوده و رأی‌گیری را از ساعت هفت صبح آغاز کردند، اخذ رأی طبق اعلام وزارت کشور تا ۱۲ شب ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه یک صد و ۴۸ شعبه در سطح شهرستان اسلام آبادغرب آماده اخذ رأی هستند، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم در این شهرستان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با دعوت از مردم این شهرستان برای حضور در پای صندوق‌های رأی گفت: مردم به وسیله انتخابات باید در تعیین سرنوشت خود و کشور دخالت داشته و با انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیگیر مطالبات خود باشند.

حیدری با تاکید بر اینکه در شعبه‌های اخذ رأی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در اولویت است، تصریح کرد: شرایط عمومی شهرستان اسلام آبادغرب از هر نظر برای برگزاری یک انتخابات خوب و پرشور آماده است.

کد خبر 5237590

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اسلام آباد غرب انتخابات وزارت کشور انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان عکس استانها بوشهر آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری اردبیل چالش شفافیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیراز شهرستان اسلام آبادغرب اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر