Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگاران تسنیم در تهران و سراسر کشور از تشکیل صف‌های طولانی در مراکز اخذ رای و مشارکت گسترده خبر می‌دهند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در تهران و سراسر کشور، خبرنگاران تسنیم از مشارکت قابل‌توجه در انتخابات خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات از ساعت 7 صبح آغاز شده و در برخی شعب، مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از ساعت 6 صبح در صف شرکت در انتخابات حضور یافته‌اند و در برخی شعب دیگر صف‌های طولانی تشکیل‌شده‌اند که نوید مشارکت گسترده مردم در انتخابات را می‌دهد. از چند روز پیش حتی برخی رسانه‌های داخلی پیش بینی کرده بود که احتمالاً در ساعات اولیه مراکز اخذ رای شلوغ نباشد و به مرور زمان این مراکز شلوغ شود اما برخلاف این پیش بینی‌ها، اکثر مراکز احذ رای شاهد حضور پرشور مردم است.

حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در حالی موجب غافلگیری جریان ضدانقلاب شده است که برخی رسانه‌های خارجی ادعا کرده بود در این دوره از انتخابات به دلیل آنچه آنها کاهش مشارکت مردم در انتخابات خوانده بودند، هیچ صفی تشکیل نخواهد شد اما از صبح امروز اکثر مراکز اخذ رأی شاهد صف‌های طولانی بود و حتی در برخی شعب مردم بیش از یک ساعت در نوبت رأی گیری بوده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراکز اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع خودجوش ایرانیان در سراسر کشور/ همه از حملات سپاه دفاع کردند

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: از ساعاتی پیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب دهها پهپاد و موشک حمله تنبیهی خود علیه رژیم منحوس صهیونیستی را به واسطه حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه آغاز کرد.

این حمله که طی چند روز گذشته بارها از سوی مقامات رژیم صهیونیستی، آمریکا و همپیانانش اعلام شده بود علاوه بر بازتاب گسترده در فضای مجازی، شبکه‌های خبری و رسانه‌ای در میان مردم کشورهای منطقه به ویژه فلسطین، لبنان و کرانه باختری موجی از شادی و خوشحالی به وجود آورد.

مردم شهرهای مختلف ایران نیز همزمان با اعلام رسمی حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی با حضوری خودجوش خود در میادین اصلی شهر، گلزارهای شهدا و حرم مطهر حضرت معصومه (س) و خیابان‌ها شادی خود را از پاسخ کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به گستاخی اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رسیدن چند نفر از مستشاران ایران اعلام کرده و از سپاه پاسداران حمایت کردند.

در زیر تصاویری از خوشحالی مردم شهرهای مختلف را می‌بینید.

تجمع بجنوردی‌ها در حمایت از حملات سپاه

لحظه به لحظه بر جمعیت تجمع حمایتی مردم خراسان شمالی در حمایت از حمله تنبیهی علیه صهیونیست‌ها افزوده می‌شود.

تجمع گرگانی‌ها در حمایت از حملات سپاه

مردم گرگان در حمایت از پاسخ نظامی به جنایات اسرائیل و تنبیه این رژیم در میدان شهرداری تجمع کردند.

مردم نورآباد لرستان در حمایت از حمله به اسرائیل

مردم نورآباد از توابع لرستان در حمایت از پاسخ نظامی به جنایات اسرائیل و تنبیه این رژیم به خیابان آمدند.

کد خبر 6076505

دیگر خبرها

  • امروز در رسانه‌ها چه گذشت؟
  • موتورولا با رنگ سال طرفدارانش را غافلگیر کرد!/ عکس
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • اعلام برنامه‌های امروز و امشب حمایت‌های مردمی در سراسر کشور
  • تجمع مردم سراسر کشور در حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
  • تجمع خودجوش ایرانیان در سراسر کشور/همه از تنبیه متجاوزحمایت کردند
  • تجمع خودجوش ایرانیان در سراسر کشور/ همه از حملات سپاه دفاع کردند