Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@09:24:34 GMT

آیت الله جنتی رأی خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۷۵۱۰

آیت الله جنتی رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز با حضور در محل هیات مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، نخستین میان‌دوره مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای دوره پنجم خبرگان رهبری، رأی خود را به صندوق ۱۵۹۴ مستقر در هیات مرکزی نظارت انداخت.

فرایند رسمی رأی‌گیری از ساعت 7 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 24 ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابقای رییس هیات فوتبال گیلان برای چهارمین دوره متوالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مجمع انتخابات رئیس هیات فوتبال گیلان امروز با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در سالن اجتماعات ملل منطقه آزاد انزلی برگزار شد که در نهایت قربانعلی الماسخاله با کسب ۳۷ رأی از ۳۸ رأی مأخوذه در سمتش ابقا شد تا وارد چهارمین دوره متوالی خود در این عرصه شود. 
دیگر نامزد‌های احراز این پست محمد حق شناس، فاضل بازیار، سیدمهدی خدمت بین دانا، اسماعیل رجب زاده پیش از آغاز رای گیری انصراف دادند و نقی هدایتی هم در اعتراض به فرآیند روند برگزاری مجمع، جلسه را ترک کرد.

همچنین در این مجمع میر شهاب مومنی با ۳۵ رای نائب رئیس آقایان، مریم آزمون با ۳۶ رای نائب رئیس بانوان و محمد خوشنود با ۲۳ رای نماینده هیات شهرستان‌ها و عضو هیات رئیسه هیات فوتبال گیلان شدند.
 در پایان این مجمع از جمعی از تلاشگران اصحاب ورزشی زنده یاد بهرام نوایی بنیانگذار روزنامه نگاری نوین ورزشی در گیلان، زنده یاد اکبر تمیزکار خبرنگار فقید ورزشی، اسماعیل راستی پیشکسوت روزنامه نگاری ورزشی گیلان و ایران، مسعود خادم پیشکسوت تهیه کنندگی و گزارشگری رادیو و تلویزیون، کامران جعفری و افشین وهابی گزارشگر و تهیه کننده برنامه‌های ورزشی صداوسیمای مرکز گیلان که در سال‌های متمادی قدم‌های تاثیر گذاری را برای اعتلای فوتبال گیلان گذاشتند هم تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی
  • اسرائیل حمله به رفح را به دلیل حملات ایران به تعویق انداخت
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • مشکل تثبیت ارزی کجاست؟/نظارت در مبدا و تکمیل آرایش ارزی
  • مشارکت مردم در اقتصاد مستلزم ثبات قوانین و خروج دولت از تصدی‌گری‌ها
  • ماراتن ریاست در بهارستان
  • سه عملیات حزب الله طی چند ساعت و هلاکت چند نظامی صهیونیست
  • ابقای رییس هیات فوتبال گیلان برای چهارمین دوره متوالی
  • نامه یک نماینده مجلس به آملی لاریجانی
  • تشرف آیت الله جنتی به زیارت امامزاده سید محمد خمینی شهر