Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای مسجد انقلاب ساوه پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به مثابه تعهدی برای حفظ نظام و اظهار بیعت و وفاداری با رهبر معظم انقلاب و آرمان های شهدا است.
وی بیان کرد: مشارکت پرشور مردم تعهدی برای مسئولان ایجاد می‌کند، تعهدی دوطرفه که با حضور مردم، مسئولان نیز باید نسبت به شعارها و وعده‌های خود وفادار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه ساوه عنوان کرد: امروز دشمنان خواهند دید که علیرغم تحریم‌ها، فشارها و تبلیغات علیه نظام مردم همچون همیشه پای صندوق‌های رای آمدند و توطئه‌ها علیه انقلاب در قدم‌های استوار مردم خللی ایجاد نکرد.
حسینی از مردم خواست انتخاب اصلح را مدنظر قرار دهند و با آرای سفید، حق خود را باطل نکنند همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اصل و نوع حضور در انتخابات مهم است و انتخاب اصلح امری حیاتی است.

در شهرستان ساوه حدود ۱۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای هستند که در ۱۵۹ شعبه آرای خود را به صندوق می اندازند.

برچسب‌ها ساوه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات مجلس شورای اسلامی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ساوه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات مجلس شورای اسلامی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور