Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشناگر با بیان اینکه مشارکت در انتخابات، عزت برای مردم و انقلاب اسلامی است، گفت: سرنوشت کشور و نسل آینده جامعه به حضور پرشور مردم بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  شبستان از سمنان، «علیرضا آشناگر» صبح امروزبا حضور در مسجد المهدی (عج) سمنان و در هنگام انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران با اشاره به رقم خوردن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با مشارکت حداکثری مردم گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، عزت برای مردم و انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران فرصت مشارکت مردم را در سرنوشتشان به صورت مستقیم مهیا ساخته است، ابراز داشت: سرنوشت کشور و نسل آینده جامعه به حضور پرشور مردم بستگی دارد.

 

وی با تأکید براینکه مردم امروز پای صندوق های رای در فرآینده تصمیم گیری در سطح ملی و محلی سهیم می شوند اضافه کرد: با این حضور حداکثری انتخابات خیر و برکت برای کشور خواهد بود.

 

آشناگرتصریح کرد: انتخابات روز مهمی برای ملت ایران است و همه شاهد اعمال اراده ملت برای تعیین سرنوشت خودشان هستیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمود تعیین سرنوشت دارای اهمیتی بسزایی است.

 

استاندار سمنان بیان کرد: مردم ایران و همچنین سمنان مانند همیشه در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و حماسه‌ای بزرگ را حلق می‌کنند.

 

آشناگر با تأکید براینکه حضور مردم استان سمنان در انتخابات همواره از میانگین کشوری بالاتر بوده است ادامه داد: امروز نیز مردم استان سمنان در این انتخابات مشارکت حداکثری خواهند داشتند.

 

 استاندار سمنان از مردم خواست تا رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و در همین ساعات نخست برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق‌ها حاضر شوند.

 

شعبه اخذ رأی در سراسر استان سمنان برای برگزاری انتخابات در استان سمنان ۷۷۹ آماده شده است.

 

در این استان، ۵۱۹ هزار و۵۴۰ نفر، شامل ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن واجد شرایط رأی دادن هستند و ۱۰ هزار و ۹۰۶ رأی اولی در استان حضور دارند که پنج‌هزار و ۳۳۷ نفر از آنان دختر و پنج هزار و نفر ۵۶۹ پسر هستند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشارکت بالا سرنوشت کشور استاندار سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در سفر دور دوم هیأت دولت به استان سمنان سامانه تلفنی بیان مشکلات و درخواست‌های مردم در استان راه اندازی شده بود، تاکید کرد: در زمان حضور هیأت دولت و رئیس جمهور در استان ۴۷ هزار و ۵۰۰ درخواست مردمی توسط سامانه سامد به ثبت رسیده است.

وی از ثبت درخواست‌های مردمی برای ارجاع و پیگیری توسط دولت خبر داد و افزود: تمام درخواست‌های مردم بر مبنای موضوع و یا مشکلات بیان شده مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه پیش بینی می‌شد که تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۱ موسوم به سامد ویژه سفر استانی بسیار باشد در نتیجه ۶۰۰ اپراتور تلفنی در زمان حضور هیأت دولت به‌کارگیری شد، گفت: استقبال مردم از سامانه ارتباط مردمی دولت بسیار خوب بوده است.

هاشمی با بیان اینکه سامانه اینترنتی ۱۱۱ نیز در کنار سامانه تلفنی برای ثبت درخواست‌های مردمی طراحی شده بود که خوشبختانه مردم از این طریق نیز توانستند مطالبات خود را بیان کنند، افزود: ستادهای جمع‌آوری نامه‌های مردمی نیز در زمان حضور هیأت دولت به استان حضور داشته و فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه دولت مردمی خود را موظف به رسیدگی تمام درخواست‌های مردمی می‌داند، گفت: در مجموع درخواست‌های مردمی از دولتمردان در طول سفر هیأت دولت به استان از ۱۲۰ هزار مورد نیز بیشتر شده است.

کد خبر 6087204

دیگر خبرها

  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس