Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پور امینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان امروز ۲۸ خرداد ماه در جمع ماموران محافظ صندوق‌های اخذ رای شهرستان کرمان در فرمانداری ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرزوی صحت و سلامتی برای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از پلیس به عنوان نیرویی هوشیار در مقابله با تهدیدات یاد کرد و گفت: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و با تمام ظرفیت برای تأمین نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در جامعه کنونی ما هجمه‌های بیشمار دشمنان به منظور ناامن نشان دادن فضای جامعه، یکی از بزرگ‌ترین تهدیداتی است که به صورت آرام و برنامه ریزی شده در حال اجراست.

سرهنگ پورامینایی تصریح کرد: آنچه برای پلیس اهمیت دارد، حفظ نظم و امنیت و همچنین فراهم کردن فضایی برای حضور شکوهمند مردم پای صندوق‌های رأی است.

او انتخابات ۱۴۰۰ را مهم و سرنوشت ساز عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان ملت و ایران اسلامی همواره درصدد فعالیت‌های ضد فرهنگی علیه کشور ما هستند و از هر فرصتی برای نفوذ و اقدامات خرابکارانه استفاده می‌کنند؛ اما خوشبختانه امروز قاطبه مردم با دشمنی‌ها و خباثت‌های بدخواهان و معاندان نظام اسلامی آگاه هستند و فریب شیطنت‌های آنان در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه را نخواهند خورد.

سرهنگ پورامینایی گفت: از ساعات ابتدایی بامداد امروز، مأموران انتظامی شهرستان کرمان با آمادگی کامل برای تأمین نظم و امنیت انتخابات و ۵۲۱ شعبه اخذ رای از فرمانداری کرمان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات فرصتی برای نمایش اقتدار نظام و نمایش مشارکت مردم در مدیریت کشور است.

سرهنگ پورامینایی تصریح کرد: نقش و جایگاه ولایت فقیه در قانون اساسی به عنوان هدایتگر انقلاب اسلامی و مردم به صراحت مشخص شده و منویات و جهت گیری‌های ایشان فصل الخطاب است.

او با تأکید بر ضرورت دشمن شناسی و بصیرت بیان کرد: اگر می‌خواهیم شهیدان که هرچه داریم به برکت خون آنان است، از ما راضی باشند باید به اصول و مبانی انقلاب اسلامی پایبند باشیم و ضمن دفاع از ولایت فقیه، وحدت و انسجام ملی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی انتخابات 1400 شهرستان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی از دپو تعداد قابل توجهی سیگار خارجی قاچاق در منزلی در یکی از روستا‌های این شهرستان اطمینان حاصل کردند.

ا وا اشاره به هماهنگی قضائی افزود: ماموران به آدرس روستا اعزام، که در بازرسی‌های به عمل آمده بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ داداش تبار در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید، نگهداری و فروش کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ??? به پلیس اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل