Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان قم از تاخیر رای‌گیری دربرخی شعب عذرخواهی کرد ودلیل این تاخیر را تغییر رمز صندوق‌های الکترونیکی در سطح ملی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، بیژن سلیمان‌پور در گفتگو با خبرنگاران از تاخیر رای‌گیری دربرخی شعب عذرخواهی کرد و افزود: از ساعت ۶:۳۰ دقیقه بامداد تمام شعبه‌های اخذ رای استان آماده برگزاری انتخابات بود و آمادگی کامل دراین زمینه فراهم شد ولی به دلایل امنیتی رمز سیستم صندوق‌های الکترونیکی صبح امروز در سطح ملی تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد انتخابات استان قم تصریح کرد: با تغییر رمز دستگاه های احراز هویت در سطح ملی به دلیل برخی تدابیر امنیتی وفنی، تغییر رمز ورود صندوق های الکترونیکی در دستور کار قرار گرفت و تاکنون به جز تعداد معدودی از صندوق های الکترونیکی برخی شعب ها،‌ اکثریت آنها دوباره فعال سازی شده‌اند.

 

وی تصریح کرد:  با سرعت تمام این رمزهای جدید در صندوق‌ها اعمال شده و امیدواریم دقایقی دیگر تمام شعبه های اخذ رای قم فعال شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان قم ادامه داد: ضمن تقدیر از صبر و خویشتنداری شهروندان عزیز قم،‌ وظیفه خود می‌دانم که به دلیل این تاخیر عذرخواهی کنم.

 

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات صندوق های الکترونیکی تغییر رمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری می‌شود.

در سومین روز این مرحله دو تیم پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که با توجه به برگزاری اجتماع بزرگ محل قرآنی امام حسنی‌ها در مجموعه ورزشی آزادی عبور و مرور تیم‌ها و تماشاگران جهت حضور در این مسابقه با کمی مشکل روبرو شد که پس از هماهنگی‌های انجام شده و با همکاری مسئولین مربوطه سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "دومین دیدار نیمه نهایی تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان که قرار بود ساعت 19 امروز سه‌شنبه هفتم فروردین برگزار شود، به دلیل همزمانی با اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها طی هماهنگی لازم با مسئولین مربوطه و با موافقت سرمربیان دو تیم در راستای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات و عبور و مرور راحت‌تر تیم‌ها و تماشاگران با یک ساعت تاخیر و در ساعت 20 برگزار خواهد شد. این دیدار به صورت مستقیم از سایت فدراسیون و پلتفرم آنتن پخش خواهد شد."

لازم به ذکر است تماشاگران از ساعت 19:30 می‌توانند برای تماشای این مسابقه وارد مجموعه ورزشی آزادی شوند و از نزدیک نظاره‌گر این رقابت ها مهیج و حساس باشند.

دو تیم پیکان و فولاد سیرجان روز نخست مرحله نیمه نهایی در قالب دور رفت به مصاف هم رفتند و فولادی‌ها سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا با اقتدار گام نخست مرحله نیمه نهایی را بردارند.

دیگر خبرها

  • بهسازی و بازگشایی مسیر اصلی آبشار یاسوج تا دو روز آینده
  • تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد
  • حکم کسی که کفاره خود را به تاخیر انداخته چیست؟
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر