Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:05:57 GMT

حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۷۸۵۶

حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح جمعه پس از آنکه رأی خود را در مصلی ساری به صندوق انداخت، افزود: امیدوارم با حضور باشکوه مردم در پای صندوق رأی برای مشارکت در سرنوشت کشور و مملکت، امروز به عید تبدیل شود.

وی افزود: امروز با حماسه آفرینی، روز عید برای ما رقم خواهد خورد زیرا یکی از بزرگترین های خداوند این است که قدرت انتخاب و تعیین سرنوشت داریم و شکر نعمت آن است که از قدرت انتخاب استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه باید رأی دهیم، حضور و حماسه ملی را به مردم ایران تبریک گفت و افزود: حضور مردمی علاوه بر تعیین سرنوشت در بعد جهانی نیز دارای ارزش است و اگر حضور بالا باشد، اقتدار نظام افزوده می‌شود.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی کشور می‌شود، گفت: ارتباطات جهانی به پشتوانه و حضور مردمی بستگی دارد، بنابراین کمیت و نوع انتخاب یا انتخاب اصلح نیز اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید بهترین‌ها و شایستگان را انتخاب کنیم، گفت: هیچ معامله‌ای جز شایستگی نباید ملاک باشد و با حضور در انتخابات باید سرنوشت خود را انتخاب تعیین کنیم.

وی با عنوان اینکه مازندرانی‌ها همواره خوش درخشیدند، انتخابات را یکی از برجستگی‌های مردم مازندارن اعلام کرد.

کد خبر 5237637

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ساری انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان عکس استانها بوشهر آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری شیراز اردبیل انتخابات ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد

سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات به میزبانی شریان برگزار شد.

در این جلسه که حدود ۶۰ نفر از وکلای مردم حضور داشتند، درباره اولویت‌های مجلس آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تشکیل فراکسیونی قدرتمند با سازوکاری متفاوت از مجالس گذشته، تغییر و تحول در حکمرانی مجلس، اصلاح آئین‌نامه در راستای بازگشت قدرت به نمایندگان و صحن، انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها براساس برنامه و تخصص و حرکت به سمت مجلس کارآمد از مهمترین نکاتی بود که در سخنان منتخبان بیشترین اشتراک را داشت.

یادآور می‌شود مرحله دوم انتخابات مجلس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت سال جاری در تهران و ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر برگزار خواهد شد و با انتخاب ۴۵ منتخب دیگر، شرایط برای آغاز به‌کار مجلس دوازدهم در روز ۷ خردادماه فراهم می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت