Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی به مناسبت انتخابات ۲۸ خردادماه گفت: آحاد مختلف ملت بویژه جوانان ، فردا با حضور پای صندوق‌های رای ، تراز هوشمندی و هوشیاری خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت انتخابات ۲۸ خردادماه، پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

در آستانه حضور شکوهمند ، پر شور و با نشاط ملت مومن و انقلابی ایران در انتخابات ۲۸ خردادماه و خلق حماسه سیاسی جدیدی در سپهر انقلاب و میهن اسلامی ، که ناامیدی و حقارت دشمنان قسم خورده اسلام و میهن عزیزمان را در میدانی دیگر، رقم خواهد زد ، از خدای کریم و نعیم طلب می کنیم احساس مسئولیت و مشارکت حداکثری این مردم مومن ، بصیر و دشمن شناس را در زمره عمل صالح در کارنامه آنان ثبت و مشمول الطاف خویش در آخرت قرار دهد.

 تردیدی نیست آحاد مختلف ملت بویژه جوانان پیشگام،پیشرو و آینده ساز جامعه  ، فردا با حضور پای صندوق‌های رای ، تراز هوشمندی و هوشیاری خود را به رخ جهانیان خواهند کشید و پای‌بندی جاودانه بر آرمان‌های بلند انقلاب و شهدای گرانقدر و تداوم ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه و استکبار و دستیابی به قله های رفیع پیشرفت و تعالی را فریاد و در معرض قضاوت همگان قرارخواهند داد. 

 به یاری خداوند ، جمعه آینده جلوه های نوین اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی در سایه اراده ایرانیان بر اردوگاه معاندین نظام دیکته و با انتخاب رئیس‌جمهور شایسته و استقرار دولتی  قوی ، مردمی ، امید افزا و برخوردار از روحیه جهادی و انقلابی و عازم به حل مشکلات و چالش های موجود در صحنه زندگی و اقتصاد و معیشت مردم عزیز ، شاهد درخشش بیشتر جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب و نیل به دروازه‌های تمدن نوین اسلامی تحت زعامت مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)  و یاری جستن از ارواح مطهر امام راحل و شهیدان عالیقدر این سرزمین باشیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري انتخابات ۲۸ خردادماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد،در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان توانمند و قدرتمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از مظاهر متعالی اقتدار جامعه اسلامی می‌باشد که همواره در عرصه‌های مختلف مجاهدت و جانفشانی با هوشیاری و تواضع و رشادت به ایثارگری پرداخته است.
چنانچه نیک بنگریم، در خواهیم یافت چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی، ارتشِ این سرزمینِ همیشه سربلند، هماره با مردم، انقلاب و رهبری آن همراهی و جانفشانی بی نظیر داشته و دارد. به نحوی که به جرات می‌توان ارتش را یکی از ارکان اساسی در ایجاد، توسعه و تعمیق امنیت همه جانبه در ایران اسلامی دانست.
جا دارد این روز که به ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالى علیه) به نام ارتش نامگذاری شده است را به همه نیرو‌های ارتش به ویژه ارتشیان پرافتخار و جان برکف قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب تبریک عرض نموده و ضمن ادای احترام به شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت، جلال و عظمت ارتشیان دلاور را از خداوند منان خواستارم.

دیگر خبرها

  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش