Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت برای ۲۹ خرداد، وضعیت رنگ‌بندی مازندران در مقایسه با دو هفته گذشته هیچ تغییری نداشه و همچنان ۵ شهرستان مازندران در وضعیت نارنجی و ۱۷ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

شهرستان‌های بابل، بابلسر، فریدون‌کنار، سیمرغ، سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، ساری، جویبار، محمودآباد، میاندورود، چالوس، نکا، بهشهر، گلوگاه، کلاردشت، عباس‌آباد، تنکابن در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان‌های آمل، قائم‌شهر، نور، نوشهر، رامسر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

با این وجود اگر سطح مراقبت‌ها کاهش یابد و روند بستری افزایشی شود، احتمال قرمزشدن مجدد این شهرستان‌ها جدی است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت ویروس کرونا وضعیت نارنجی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور سوادکوه در محدوده تونل چپ دره تا ۵ اردیبهشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه،  سرهنگ یدالله جهان تاب با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه 1403 به مدت 5 روز ، در زمان اجرای عملیات مسدود شده است.

وی افزود: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره محدودیت در رفت و آمد داریم.

وی با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی است، تصریح کرد: تردد در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رانندگان با مقررات راهنمایی و رانندگی هرگونه اطلاعات را با شماره گیری شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 می‌توانند به دست آورند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد محور سوادکوه لغو شد
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • پلمب یک واحد دپوی چوب در شهرستان بهشهر
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری