Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ برخی از مخاطبان خبرگزاری تسنیم از کندی روند رأی‌گیری و دیر آغاز شدن فرآیند انتخابات در برخی از شعب شهر بندرعباس خبر می‌دهند و نسبت به این مسئله گلایه‌‌مند هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، از صبح امروز هم زمان با سراسر کشور فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان هرمزگان آغاز شده است و مردم این استان حضور بسیار چشمگیری از خود نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم بندرعباس از ساعات اولیه آغاز فرآیند انتخابات در شعبات حاضر شده‌اند و در صف‌های رأی‌گیری قرار گرفته‌اند، اما آنطور که خبر می‌رسد و مخاطرات این خبرگزاری گزارش می‌دهند کندی زیادی در روند رأی‌گیری وجود دارد و شناسنامه‌ها روی هم انباشته شده و مردم در این گرما معطل هستند. 

مخاطبان می‌گویند با وجود گرمای زیاد و خطر ابتلا به بیماری کرونا روند اخذ رأی در این شهر باید با سرعت انجام می‌شد اما این مسئله رعایت نمی‌شود.

از سوی دیگر روند رأی‌گیری به دلیل دیر رسیدن صندوق‌های اخذ رأی در برخی شعبات با تاخیر یک ساعته آغاز شده و همین امر نیز بر افزایش گلایه‌‌مندی مردم افزوده است.

نکته عجیب در انتخابات هرمزگان اما طرح سوال از سوی عوامل برگزاری از مردم است، عوامل اجرایی از مردم سوال می‌کنند آیا در هر دو انتخابات(ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا) شرکت می‌کنید؟ سوالی که شائبه اهداف خاص از طرح آن در اذهان تداعی می‌شود. 

انجام انتخابات الکترونیکی برای شورای شهر بندرعباس نیز دیگر مشکل این انتخابات است، روند کند و ناآشنایی اکثر افراد رای دهنده با این سیستم‌ و عدم تبیین درست آن توسط عوامل دخیل در انتخابات پیش از برگزاری عوامل وقوع این پیش آمد است. 

هنوز علت این کندی روند در انجام صحیح انتخابات مشخص نیست اما امید می‌رود عمدی در کار نباشد تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند. 

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی‌ان‌ان: اسرائیل حمله به رفح را به تأخیر انداخت

دو منبع اسرائیلی به سی‌ان‌ان گفته‌اند اسرائیل قرار بود در هفته جاری نخستین گام‌ها را برای انجام عملیات در رفح بردارد، اما برنامه‌های خود را به تعویق انداخته است.

به گزارش فارس، رسانه آمریکایی مدعی شده دلیل تصمیم اسرائیل به بررسی‌های این رژیم برای پاسخ به حمله بامداد یکشنبه ایران مربوط است.

جمهوری اسلامی ایران بامداد یکشنبه در پاسخ به حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق در روز ۱۳ فروردین‌ماه ۳۰۰ موشک و پهپاد به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

سی‌ان‌ان نوشته این حمله باعث شده اسرائیل حمله خود برای رفح را که بیش از یک میلیون نفر در حال حاضر در آن پناه گرفته‌اند به تأخیر بیندازد.

منابع خبری گفته‌اند نیروی هوایی اسرائیل قصد داشت روز دوشنبه اقدام به پخش اعلامیه در بخش‌هایی از شهر بکند.

یک مقام اسرائیلی گفت که اسرائیل کماکان مصمم است حمله به این شهر را که در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه قرار دارد انجام دهد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل گفته که حمله به رفح برای از بین بردن گردان‌های باقی‌مانده حماس اهمیت دارد.

این در حالی است که گزارش‌ها از عدم موفقیت ارتش اسرائیل در تحقق اهداف جنگی خود حکایت دارند. کابینه جنگی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل حذف حماس و آزادی اسرا از غزه را دو هدف خود در جنگ غزه اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • ۷۵ درصد نوزادان زنجان در سال گذشته از مادران زیر ۳۵ سال به دنیا آمدند
  • سی‌ان‌ان: اسرائیل حمله به رفح را به تأخیر انداخت
  • تعرفه خدمات دولتی در ۱۴۰۳؛ صدور کارت ملی، شناسنامه و سایر خدمات چقدر هزینه دارد؟
  • جشن مردم هرمزگان به شکرانه انتقام سخت + فیلم
  • داستان صادره از کن! | ثبت احوال اسمالون نخستین مرکز دولتی کن بود
  • برگزاری جشن وعده صادق در بندرعباس
  • جشن شادی مردمی در بندرعباس برگزار می‌شود
  • حمایت مردم بندرعباس از حملات سپاه علیه تجاوز رژیم غاصب