Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فرآیند اخذ رأی از واجدان شرایط شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا از هفت صبح همز‌مان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز شد.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در نخستین دقایق آغاز فرآیند رأی‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان، به همراه اعضای شورای تأمین استان با حضور در شعبه شماره ۱۲۴ اخذ رأی واقع در مسجد المهدی شهر سمنان، رأی خود را به صندوق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: تا ساعت ۹:۱۵ دقیقه امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، تعداد ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر از مردم استان سمنان با حضور در شعب اخذ رأی، آرای خود را به درون صندوق انداخته‌اند.‌

سیدعباس دانایی با بیان اینکه مردم استان سمنان از ساعت هفت صبح در ۷۷۹ شعبه اخذ رأی در استان حضور پیدا کردند، افزود: تاکنون که ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح است، به‌واسطه اینکه ۲۴ فرایند از ۲۵ فرایند انتخابات به‌صورت الکترونیک است، ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر در استان سمنان در پای صندوق رأی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

وی با بیان اینکه ۵۱۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در استان سمنان داریم، ادامه داد: حضور مردم استان در ساعات اولیه فرایند انتخابات بسیار خوب و چشمگیر بوده و انشالله تا پایان رأی‌گیری شاهد حضور تمامی افراد واجد شرایط رأی دادن پای صندوق‌های رأی باشیم.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه تمامی کسانی‌که ۱۸ سال تمام دارند، یعنی متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و قبل از آن واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: از ساعت ۷ صبح امروز، فرایند رأی‌گیری به‌واسطه بیماری کرونا، ۱ ساعت زودتر از روال سال‌های قبل آغاز و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد و پس از آن در صورت لزوم با دستور وزیر کشور، این زمان تمدید خواهد شد.

دانایی با بیان اینکه تا زمانی که مردم در شعبات اخذ رأی حضور داشته باشند، فرایند رأی‌گیری در استان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: همراه داشتن شناسنامه یا شماره ملی برای رأی دادن، ضروری است. رأی‌دهندگان هنگام مراجعه به شعب، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخابات استان سمنان رأی گیری رأی دادن اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تماس ۱۱۱ این امکان را ایجاد می‌کند که مردم از امروز به مدت چهار روز مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.
استاندار سمنان در حاشیه آغاز بکار رسمی این سامانه گفت: در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.
سید محمد رضا هاشمی افزود: همچنین بیش از ۱۳ هزار فقره وام قرض الحسنه به همت نهاد ریاست جمهوری به مردم استان پرداخت شد.
وی گفت: این سامانه بهترین راه ارتباطی بین مردم و دولت است و فضای مناسبی است تا مردم از این طریق مطالبات و خواسته‌های خود را اعلام کنند.
به گفته استاندار کار سامانه بعد از سفر آغاز و مسائل و مشکلات ثبت شده در آن بررسی و رسیدگی میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان