Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خوش اقبال روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات چشمگیر است، افزود: از ساعت نخست رای گیری در سطح استان تاکنون ۱۹ هزار نفر از جمعیت واجدین شرایط آرای خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند.
وی اظهار داشت: در تمام شعب اخذ رای استان کرمانشاه پروتکل‌های بهداشتی با دقت رعایت می‌شود و رای دهندگان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و دیگر موارد بهداشتی در انتخابات مشارکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش اقبال با اشاره به اینکه یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم استان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: از این تعداد ۹۵۳ شعبه شهری و ۹۸۹ شعبه روستایی است و از مجموع شعب، یک هزار و ۵۵ شعبه ثابت و ۸۸۷ شعبه سیار است.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در ادامه تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در استان را یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ نفر اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

خوش اقبال گفت: در انتخابات پیش رو ۳۴ هزار و ۱۹ رای اولی در سطح استان داریم که از این آمار ۱۶ هزار و ۷۱۵ نفر زن و ۱۷ هزار و ۳۰۴ نفر مرد هستند.  

وی اضافه کرد: برای شعب و ستادهای پیش بینی شده حدود ۵۰ هزار نیرو در قالب عوامل اجرایی، نمایندگان فرمانداران، ناظرین شوراها و شورای نگهبان، بازرسان، محافظان، رانندگان و نیروهای پشتیباتی و خدماتی سازماندهی و مسوولیت اجرا، نظارت، حفاظت و خدمات شعب را بر عهده دارند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.
استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استانداری کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یک تیم هندبال است که با پا بازی می کند. دقت حرکت دادن توپ به حدی است که می توان گفت انگار آن را با دست پاس می دهند. آنها مانند تیم های هندبال خوب، بازی ها را با حوصله پیش می برند تا زمانی که گزینه و فرصت گلزنی درست ظاهر شود. سیتی به هر بازی سرعت مورد نیازش را می دهد. 

آنها گزینه های زیادی نیز در حمله دارند و بازی را تقریباً به میل خود با گریلیش، دی بروینه، برناردو سیلوا، فودن و... اداره می کنند. گواردیولا توانسته ارلینگ هالند را در بازی هایی مانند دیشب برابر رئال، یک گزینه هدف قرار دهد اما در عین حال او حتی مرجع حملات تیمش نبود. 

هالند تقریباً یک مهاجم معمولی در شبکه تو در توی سیتی بود. ستاره نروژی، گاهی اوقات، مجبور است حوصله کرده و تماشا کند که توپ از یک طرف به طرف دیگر می رود بدون اینکه کسی فکر کند باید او را نیز در جریان بازی قرار دهد.

رئال مادرید دیشب مجبور شد با همه اینها روبرو شود، آتشفشانی غیرقابل کنترل که تقریباً غیرممکن است که دهانه را بپوشانیم تا گدازه هایش خارج نشود.

رئال ولی برای دقایق زیادی به این هدف دست یافت. در نیمه اول، آنچلوتی به گواردیولا شوکی زودهنگام داد. دروازه سیتی توسط رودریگو شکار شد و سیتی آنقدر حمله کرد تا اینکه در دقیقه 76 توسط کوین دی بروینه به  گل تساوی رسید. همین گل برای بردن بازی به وقت اضافه کافی بود.

بازیکنان رئال مادرید نیم ساعت پایانی را طوری بازی کردند، انگار اروگوئه‌ای‌های فیلم "انجمن برف (Society of the Snow)"، گرفتار شده در کوه های آند، هستند. آنها مثل قهرمانان فیلم، در بدنه هواپیما نشستند و منتظر گروه نجات ماندند. ناجی رئال، ضیافت پنالتی ها بود.

بردن هندبالیست های سیتی به ضربات پنالتی از قبل برای رئال یک پیروزی کوچک بود چرا که سیتیزن ها امروز تیمی هستند که بهترین فوتبال جهان را بازی می کنند اما وقتی رئال مادرید جلوی شماست، هیچ چیز حتی بهترین بودن در دنیا هم کافی نیست. 

بهترین بازیکن با دستانش ولی آندری لونین بود. قهرمان مسابقه‌ای که می توانست یک قتل عام باشد ولی برای رئال باشکوه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • آشنایی با انواع قهوه و شیوه آماده کردن هر یک
  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • سیاره‌ای به نام کافه
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود