Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: پیام حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای این است که مردم نسبت به انقلاب، نظام و سرنوشت خودشان حساس هستند و علی رغم همه تبلیغات منفی در انتخابات حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: صفوف طولانی رأی‌گیری مردم استان کرمان از نخستین ساعات و دقایق آغاز رأی‌گیری و حتی قبل از آن بزرگترین پیام را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مردم ما با این حضور پرشور خود این پیام را به دنیا مخابره کردند که ایران اسلامی جهت‌دار و زنده است و مردم ما پای این انقلاب و ایران ایستاده‌اند افزود: مردم ما نشان دادند که در سرنوشت خود مشارکت جدی داشته و توجهی به یاوه‌گویی‌های دشمنان ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی اضافه کرد: پیام حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای این است که مردم نسبت به انقلاب، نظام و سرنوشت خودشان حساس هستند و علی رغم همه تبلیغات منفی در انتخابات حضور پیدا می کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه درصد مشارکت مردم و انتخاب اصلح آنها برای انتخاب رئیس جمهور ایران در چهار سال آینده پیام یاس و ناامیدی را برای دشمنان ما به همراه دارد اینکه بدانند نباید در این کشور دخالت کنند گفت: این حضور برای دوستان ما هم پیام امید و نشاط را به همراه دارد.

او با بیان اینکه مردم شهیدپرور و امتحان داده ایران اسلامی در همه صحنه‌ها پیروز میدان هستند تصریح کرد: به طور یقین هر چه که مردم ما انتخاب کنند درست است و کشور هم به همان سمت و سو خواهد رفت.

برپایه این گزارش؛ مسئولان  استان کرمان صبح امروز و در لحظات نخستین آغاز رأی‌گیری در جوار مرقد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات صندوق رای امام جمعه کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان حضور پرشور مردم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)