Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حاجی میرزایی روز جمعه بعد از انداختن رای خود به صندوق در گفتگو با ایرنا گفت: حضور آموزش و پرورش در انتخابات حضور گسترده و تاثیرگذاری است و  تقریبا بخش مهمی از حوزه‌های اخذ رای در مدارس آموزش و پرورش است و جمع بسیاری از آنانی که این انتخابات را برگزار می‌کنند از همکاران آموزش و پرورش هستند که من از این طریق به همه آنها عرض سلام و خدا قوت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد: این انتخابات همانند همه انتخابات های گذشته باشکوه و دستیابی به بهترین خیر برای ملت ما به انجام برسد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با جمعیت بالای یک میلیون و ۳۰۰ هزار رای اولی روبرو هستیم و عمده اینها دانش‌آموزان ما هستند، اظهار کرد: دانش‌آموزان با پدیده انتخابات آشنا هستند و سال گذشته در کرونا انتخابات مجلس دانش آموزی را برگزار کردیم و بیش از یک میلیون دانش‌آموز به صورت مجازی در انتخابات همکلاسی‌های خود به عنوان نماینده های مجلس دانش آموزی شرکت کردند.

وی ادامه داد: یک مجلس دانش آموزی ملی در سطح کشور  و در هر استان و شهرستان هم یک مجلس دانش‌آموزی داریم و دانش آموزان با این رفتار سیاسی و اقتصادی  و تاثیرگذار آشنا هستند و تمرین کردند و با حضور پرشکوه پای صندوق‌های رای این تمرین سیاسی را که در مدرسه انجام داده‌اند در صحنه جامعه بزرگی ایفا می کنند.

حاجی میرزایی با بیان اینکه انتخابات جزو تاثیرگذار ترین پدیده های اجتماعی ما است، تصریح کرد: هم از حیث قلمرو تأثیر دارد چون همه مردم و همه شئون زندگی را در بر می‌گیرد و همه وجوه زندگی ما متأثر از انتخابات خواهد بود. آرامش سلامت، آموزش جامعه ما تحت تأثیر انتخاب ما می تواند تغییر کند و تاثیر بپذیرد.

وی اضافه کرد:  از حیث عمق و میزان تأثیر هم باید بگویم که انتخاب برای چهار سال سکان اداره کشور را به دست کسی می‌سپاریم که باید تصویر آینده ایران را بسازد و برای فرزندان ما امید و برای جامعه ما پیشرفت و تعالی ایجاد کند.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: این پدیده بسیار مهمی است و امیدوارم با حضور پرشور انتخابات برگ زرینی در تاریخ انتخابات ایران باشد .

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ محسن حاجی میرزایی انتخابات ۱۴۰۰ محسن حاجی میرزایی مجلس دانش آموزی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد و تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود و تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد. این عدد الان ۳۹ درصد است.

وی افزود: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند و تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرایی ادامه داد: به هنرستان‌های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود و هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود و وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری