Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدعلی نبی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر  رأی‌گیری در بیش از  ۹۹ درصد شعب رأی‌گیری انتخابات در خراسان رضوی جریان دارد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ابراز کرد: تنها در برخی از شعب رأی‌گیری مشهد، ناهماهنگی کارت ناظران با دستگاه‌های الکترونیکی ایجاد مشکل کرد که هیأت نظارت با دادن کدی یکسان به کاربرانی که با مشکل کد مواجه بودند، مشکل را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه همه عوامل و مسؤولان شعبه‌ها از ساعت ۶ صبح امروز در محل کار خود حضور یافته‌اند، گفت: فقط در ۱۵ دقیقه نخست آغاز رأی‌گیری،  کار شعبه‌ها با اندکی اختلال همراه بود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی به الزام قانونی صدور ۲ کارت مختص مأموران ناظر و اجرایی برای آغاز کار در شعبه‌های رأی‌گیری اشاره و بیان کرد: امروز صبح برای دقایقی فعال شدن کارت ناظران برخی از شعبه‌های رأی در استان با مشکل همراه شد که به‌سرعت مرتفع شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حضور مردم رأی گیری خراسان رضوی رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمد سلطانی اظهار کرد: در راستای حمایت از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مردم ستمدیده و مظلوم غزه و پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به مرکز کنسولگری ایران در دمشق فردا راهپیمایی سراسری در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: انتظار داریم فردا مردم مؤمن و ولایتمدار مشهد و استان در این راهپیمایی با شکوه شرکت کنند و حمایت خود را از عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» ابراز کنند.

وی افزود: این راهپیمایی فردا ۳۱ فروردین ماه بعد از نماز جمعه از باب الجواد شروع خواهد شد و تا چهارراه شهدا ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این راهپیمایی هم زمان در دیگر نقاط کشور هم انجام خواهد شد.

کد خبر 6082188

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • نمایندگان صدای واحد اولویت های عمرانی خراسان رضوی باشند
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد