Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان کانون های مساجد با بصیرت و آگاهی در این میدان سرنوشت ساز قوی تر از گذشته حاضر و در تعیین سرنوشت ایران اسلامی تاثیرگذار خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،حق انتخاب واقعی، موهبتی است که خداوند متعال در برابر آن ما را مسئول کرده تا آینده را به دست خودمان رقم بزنیم .

 

انتخابات به عنوان مظهر تجلی اراده ملی و مردم سالاری دینی  است و طی سال های گذشته آن را در زمره وظایف شرعی و انقلابی خود، غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره عزت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت در انتخابات وظیفه همگانی و ادای دینی که برگردن ما نهاده شده است و ما باید باحضور گسترده و مشارکت حداکثری خود در این میدان کارزار پیروز میدان باشیم و نگذاریم دشمنان خواب های خود را تعبیر کنند.

 

 انتخابات همیشه نشانه قدرت و اقتدار و نشان از رضایت مردم از حکومت دارد حال اگر مردم مشکلاتی نیز داشته باشند آن را کنار گذاشته و در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم خواهند شد.

 

*حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی است

 

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات وظیفه دینی و اسلامی ما است و علمای دین در این زمینه نقش برجسته ای دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه افزود: مشارکت مردم بار دیگر نشان خواهد داد که مردم با وجود مشکلات معیشتی  بنیان ساختار سیاسی در کشور را قبول دارند و همچنان به ‌نظام اسلامی پایبندند.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از کانون‌های اصلی حضور مردم در جریان انتخابات، مسجدی‌ها ، اهالی هیئت‌ و کانون های مساجد هستندکه در انتخاب فرد شایسته برای ریاست‌جمهوری تأثیر بسزایی دارند.

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: اهالی مسجد و کانون ها در انتخابات پیش‌رو مأموریت خطیر و بزرگی را برعهده دارند و آن هم علاوه بر حضورشان در پای صندوق‌ها رأی، تشویق خانواده، اطرافیان و اقوام‌شان به حضور گسترده در انتخابات است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در پایان گفت:از مردم ،جوانان  و خانواده های آنان دعوت می کنیم تا  امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰ پای صندوق های رای حاضر شوند و با انتخاب فرد اصلح برای تغییر شرایط به وضع مطلوب و توسعه کشور پیشگام و جلودار  باشند.

 

 

*حضور گسترده مردم در انتخابات یاعث یاس دشمنان خواهد شد

 

در ادامه قدرت فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به حضور گسترده در انتخابات گفت: در خصوص بحث شرکت حداکثری مردم در انتخابات،باید ببینیم دشمن چه می گوید,شرایط حساسی برای کشور پیش آمده  است دشمن می گوید که در انتخابات شرکت نکنیم. ما باید آگاه باشیم و برخلاف حرف دشمن با آحاد مردم در انتخابات شرکت کنیم.

 

مسئول کانون شهدای کلگاه زمان افزود: حضور گسترده مردم و جوانان کانون ها در انتخابات باعث یاس و نا امیدی دشمنان و بر ملا شدن نقشه شوم آنها می شود.

 

وی تاکید کرد: جوانان مسجدی باید با بصیرت افزایی در انتخابات شرکت کنند و اجازه ندهند دشمنان برای توسعه و پایداری کشورشان تصمیم بگیرد بلکه خود آنها با انتخاب فرد اصلح پیروز میدان باشند.

 

*انتخاب فرد اصلح باعث توسعه کشور می شود

 

 

در ادامه ناصر فرهنگیان  با اشاره به  نقش جوانان کانون ها در انتخابات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: حضور حداکثری جوانان در انتخابات نشانه اقتدار و صلابت ایران اسلامی است.

 

 

مسئول کانون حضرت رسول(ص) روستایی سنقر و کلیایی افزود:حضور مردم در پای صندوق های رای باعث دلسری دشمنان و ایجاد انگیزه در دل جوانان می شود تا بتوانند با انتخاب فرد اصلح در تعیین سرنوشت کشور  سهیم باشند. 

 

 

وی خاطر نشان کرد: برای تشویق مردم  به شرکت در انتخابات جلساتی با حضور بزرگان روستا برگزار شدو برای مردم درمورد انتخابات و انتخاب فرد اصلح صحبت کردیم. امیدواریم امروز بتوانیم دین خود را به شهید قاسم سلیمانی، شهدا و امام راحل ادا کنیم.

 

مشارکت بالا در انتخابات بهترین راهکاربرای رفع مشکلات است و حضور مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود و توطئه دشمنان را خنثی می کند. با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقشه های دشمنان برملا و یاس و ناامیدی در آنها نمایان می شود.

 حضور مردم در انتخابات نشانگر این است که فرد نسبت به رشد، امنیت و سرنوشت کشورش حساس و در آن نقش کلیدی دارد.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ حضور حداکثری درانتخابات بصیرت و آگاهی کانون های فرهنگی هنری مساجد جوانان و نوجوانان مردم در انتخابات جوانان کانون ها انتخاب فرد اصلح حضور مردم حضور گسترده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏

به گزارش "ورزش سه"، مدتی است شایعاتی درباره آینده سرژیو ‏کونسیسائو، سرمربی پورتو، مطرح شده و گفته می‌شد او احتمالا در ‏پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. ‏

رئیس فعلی باشگاه پورتو، پینتو داکاستا، امروز حمایت کامل و بی‌ ‏قید و شرط خود را از کونسیسائو اعلام کرد و گفت اگر هفته آینده در ‏انتخابات ریاست باشگاه رای بیاورد قرارداد کونسیسائو به شکل ‏اتوماتیک تمدید خواهد کشد. ‏

رئیس پورتو در صحبتهایش گفت:" سرژیو کونسیسائو با من ادامه ‏خواهد داد. همین‌قدر صریح می‌گویم. آیا من با خودش هماهنگ ‏کرده‌ام و مطمئنم او هم موافق است؟ بله، اگر اینطور نبود الان این ‏حرف را نمی‌زدم". ‏

روزنامه آبولا در گزارشی اعلام کرد در واقع در قرارداد کونسیسائو با ‏باشگاه پورتو بندی وجود دارد که بر اساس آن اگر فردی به غیر از ‏پینتو داکاستا به عنوان رئیس باشگاه انتخاب شود قرارداد کونسیسائو ‏به صورت دوطرفه فسخ خواهد شد، بدون اینکه به دو طرف ضرر و ‏زیان مالی وارد شود. ‏

این روزنامه می‌گوید کونسیسائو از مدیران باشگاه خواهان اضافه ‏شدن این بند به قراردادش بوده چرا که نمی‌خواسته در صورت حضور ‏رئیسی جدید در باشگاه، حضور او باعث ایجاد تنش شده و مانع از ‏پیش‌رفت برنامه‌های هیئت مدیره جدید بشود. ‏

به این ترتیب اگر هفته آینده در انتخابات ریاست باشگاه پورتو یکی از ‏دو رقیب رئیس فعلی، یعنی آندره ویاش‌بواش یا نونو لوبو، در ‏رای‌گیری پیروز شوند قرارداد کونسیسائو به عنوان سرمربی به پایان ‏خواهد رسید و او پورتو را ترک خواهد کرد. ‏

دیگر خبرها

  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند