Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسدالله جعفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : شعب رسیدگی به تخلفات در دادگستری های استان خراسان شمالی آماده دریافت گزارشات مردمی از تخلفات انتخاباتی است.
رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی اظهارداشت : شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی از حدود یک ماه گذشته در تمام دادگستری های این استان فعال شد و در این مدت نیز ۴۸ فقره تخلف انتخاباتی به این شعب ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفری خاطرنشان کرد : چهار فقره از این تخلفات که در ارتباط با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی از سوی نامزدهای شوراهای اسلامی شهرها بود، پرونده تشکیل و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد : با وجود این که شعب رسیدگی به تخلفات امروز جمعه دایر است، تاکنون گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی به این شعب ارسال نشد و در صورت ارایه گزارش نیز در کمترین زمان بررسی و با متخلفان نیز برخورد می شود.
رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی اظهارداشت :  ملت فهیم و بابصیرت ایران اسلامی همچون ادوار گذشته با حضور پرشور و آگاهانه خود امروز ۲۸ خردادماه در انتخابات حماسه دیگری را در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی خلق خواهند کرد.
جعفری افزود : دشمنان لحظه لحظه انتخابات و مشارکت مردم را را  رصد می‌کنند و تبلیغات خود را جهت عدم مشارکت و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات شروع کردند و جنگ روانی برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم برای کاهش مشارکت شروع کردند.
وی اضافه کرد : برخلاف تبلیغات دشمنان نظام جمهوری اسلامی  مردم ما در  ساعت‌های اولیه روز رای گیری  حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای دارند و قطعا با حضور گسترده خود دشمنان را مایوس خواهند کرد.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر امروز جمعه ۲۸ خردادماه  همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی هم در حال برگزاری است.

در این دوره از انتخابات ۶۷۲ هزار نفر از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی واجد شرایط اخذ رای هستند و ۲۵ هزار نفر نیز کار برگزاری این انتخابات را بر عهده دارند که در آخرین انتخابات حدود ۵۷.۲ درصد از واجد شرایط استان در انتخابات شرکت کردند.

برچسب‌ها بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خراسان شمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خراسان شمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تخلفات انتخاباتی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی فهرست خود را برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، با شعار «انقلابی، کارآمد و مردمی» و تحت عنوان «فهرست وفاق» منتشر کرد.

اسامی کاندیداهای این فهرست بدین شرح است:

احمد نادری؛ ابراهیم یزدی؛ سمیه رفیعی؛ ابوالفضل ظهره‌وند؛ حسین نجابت؛ عبدالحسین روح‌الامینی نجف‌آبادی؛ زهره سادات لاجوردی؛ زینب قیصری؛ علیرضا سلیمی؛ محمدحسین حسین‌زاده بحرینی؛ حسن خجسته باقرزاده؛ مهدی عسگری؛ مجتبی زارعی؛ علی‌اصغر پورمحمدی؛ سید نظام‌الدین موسوی؛ مجتبی رحماندوست.

همچنین بنابر روایت فارس، حبیب الله بور بور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به ارائه فهرست انتخاباتی این جریان سیاسی در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران گفت: بعد از چندین جلسه با کاندیداهای مختلف، بالاخره به جمع بندی رسیدیم که فهرستی را به عنوان «فهرست وفاق» منتشر کنیم.

وی افزود: شعار این فهرست، انقلابی، کارآمد و مردمی است و ما با هیچ جریان سیاسی اعم از شورای ائتلاف، شریان، امنا و... هیچ وحدتی انجام نداده ایم.

بوربور تصریح کرد: از تمام ۱۶ نفر این فهرست تعهد نامه انتخاباتی گرفته شده است و این افراد با شاخص های جمعیت وفاداران همراه بوده اند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898762

دیگر خبرها

  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • آماده‌باش هلال احمر برای پیش‌بینی بارش در ۲۸ استان