Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعۀ قزوین، صبح امروز در حاشیۀ شرکت در انتخابات سیزدهمین دورۀ ریاست جمهوری و ششمین دورۀ شورای اسلامی شهر قزوین در حوزۀ اخذ رأی مسجد امام خمینی (ره) اظهار کرد: به فرمودۀ امام و مقام معظم رهبری انتخابات و شرکت در آن یک تکلیف شرعی است و همۀ ما وظیفه داریم در آن مشارکت کنیم و باید بدانیم که هر رأی ملت در عزت و عظمت کشورمان تأثیرگذار است و حتماً مردم با شرکت در انتخابات دسیسه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله عابدینی شرکت در انتخابات را از اوجب واجبات خواهند و با تأکید بر اهمییت مشارکت حداکثری عنوان کرد: انتخابات به فرمودۀ امامین انقلاب فریضۀ الهی است و آن را باید حرکتی عقلانی برای عزت ملی بدانیم.

نمایندۀ ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: همۀ سلایق سیاسی کشور در انتخابات کاندیدا داشتند و رقابت خوبی هم در این دوره شکل گرفت، لذا با توجه به رقابت انتخاباتی که درگرفت همۀ سلایق سیاسی درون کشور برای حضور در انتخابات از مردم دعوت کردند.

امام جمعۀ قزوین با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل و شبکه‌های رسانه‌ای معاند با پول سعودی‌ها مدام در حال ترویج رأی ندادن هستند، عنوان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند در جامعه ناامیدی ایجاد کنند، اما این مردم هستند که با حضور باشکوه در پای صندوق رأی باردیگر دشمنان این ملت و سرزمین را ناامید خواهند کرد.

آیت الله عابدینی اظهار کرد: مناظرات انتخابات ریاست جمهوری در فضایی آزاد و رقابتی برگزار شد، گرچه نسبت به برخی مسائل در مناظره‌ها و صحبت‌ها، نقدها و انتقاداتی وارد است اما باید بدانیم این‌ها حاشیه بر اصل انتخابات است و اینکه در این ساختار کاندیداها از تریبون آزاد صداوسیما و رسانۀ ملی برای مناظره و بیان نظرات خود استفاده می‌کنند از افتخاراتی است در کمتر جایی پیدا می‌شود.

نمایندۀ ولی فقیه در استان قزوین به اهمییت انتخاب آگاهانه و شناخت اصلح نیز اشاره کرد و افزود: مردم کشور ما تجربۀ دوره‌های گذشتۀ انتخابات را با خود دارند و باید این تجربه را به‌کار بگیرند، مردم باید بدانند که اگر یک نامزد با کارآمدی بالا انتخاب شود چه اثری دارد و اگر یک فرد بی‌صداقت در این میدان وارد شود چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی افزود: مردم باید درک کنند که اگر در نتیجۀ انتخاب آن‌ها کسی بیاید که برای دلسوزی مردم موانع را حذف کرده و زمینۀ جهش تولید و جهش کشور را فراهم کند با کسانی که دست تکدی‌گری به سمت اجانب دارند چقدر تقاوت خواهد داشت.

آیت اله عابدینی در پایان عنوان کرد: امیدواریم در انتها با انتخاب نامزد اصلح بتوانیم شیرینی این انتخاب را به خوبی احساس کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین مشارکت حداکثری نماینده ولی فقیه در استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام