Web Analytics Made Easy - Statcounter

پله در آستانه شکسته شدن رکوردش به عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل، از نیمار حمایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی برزیل بامداد امروز (جمعه) در گروه A مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2021،‌ با نتیجه 4 بر صفر مقابل پرو پیروز شد که نیمار، یکی از این گل‌ها را به ثمر رساند.

مهاجم سلسائو تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 68 رساند و حالا تنها 9 گل با شکستن رکورد پله، گلزن افسانه‌ای فوتبال برزیل با پیراهن این تیم فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار پس از این مسابقه و درباره این رکورد اظهار داشت: این اعداد (تعداد گل‌ها) تنها شوق بازی کردن برای برزیل و حضور به‌عنوان نماینده کشورم و خانواده‌ام است. ما به سمت لحظه‌ای استثنائی حرکت می‌کنیم، لحظه‌ای دشوار در برزیل و هر جای دیگر. اینکه الگوی مردم باشم و مردم را خوشحال کنم، برای من لذتبخش است.

«من داستانی را که می‌نویسم دوست دارم و می‌خواهم خانواده‌ام و دوستانم افتخار کنند.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: امیدوارم همه کسانی که فوتبال را دوست دارند، به من افتخار کنند. این اعداد جز افتخار نماینده برزیل بودن، معنی خاصی ندارد.

کوپا آمه‌ریکا 2021| تداوم صدرنشینی برزیل با غلبه بر پرو

پله هم در واکنش به نزدیکی بیش از پیش نیمار به رکورد 77 گل زده خود با پیراهن برزیل گفت: هر زمانی که این پسر را می‌بینم، او لبخند زده است. غیرممکن است که شما هم لبخند نزنید و این مُسری است. من مانند همه برزیلی‌ها زمانی که بازی کردن او را تماشا می‌کنم، همیشه خوشحالم. امروز او گام دیگری برای شکستن رکورد من برای سلسائو برداشت و من طرفدار او هستم؛ با همان شوقی که از زمان آغاز دوران بازیگری داشتم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پله نیمار تیم ملی فوتبال برزیل پله نیمار تیم ملی فوتبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار از هلیکوپتر بتمن محروم شد!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار با توجه به مبالغ هنگفتی که در پاری سن ژرمن قبل از رفتنش به الهلال در تابستان گذشته دریافت کرد، یکی از ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان به حساب می‌آید.

بر اساس آنچه روزنامه انگلیسی "سان" گزارش داد، نیمار از اینکه هلیکوپتر خود را استفاده کند منع شده است، زیرا اعتبار گواهی تایید آن که به او حق پرواز را می‌دهد به پایان رسیده است.

این روزنامه توضیح داد که این گواهینامه به مدت 3 سال اعتبار دارد تا اینکه دوباره تمدید شود، اما ستاره برزیلی این کار را انجام نداد و به همین دلیل از پرواز او جلوگیری شد.

بر اساس اطلاعات این روزنامه انگلیسی، مقامات برزیلی تصمیم گرفتند این هواپیما را که 10 میلیون پوند قیمت دارد تا زمان تمدید گواهی تایید، توقیف کنند.

نیمار صندلی‌های این هلیکوپتر را با لوگوی شخصیت ابرقهرمان معروف سینما و سریال‌های انیمیشن، بتمن تزئین کرد و به این هواپیما رنگ و بوی خاصی بخشید.

هلیکوپتر کرسنت استار 3.7 تن وزن و دو موتور توربین دارد. در سال 2019 به جمع هلیکوپترهای اختصاصی نیمار اضافه شد. او قبلاً دو بالگرد دیگر هم داشته است.

دیگر خبرها

  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • ملاقات سرخیو بوستکس و نیمار در جریان برگزاری دیدار بسکتبال در میامی / فیلم
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • نیمار از هلیکوپتر بتمن محروم شد!
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد