Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز با حضور در دبیرستان شهید استکی شهرکرد رای خود را به صندوق اندا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز با حضور در دبیرستان شهید استکی شهرکرد رای خود را به صندوق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرکرد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی توفیق داد از همین ابتدای صبح پای صندوق رای حاضر شده و وظیفه شرعی، شخصی و اجتماعی خود را انجام دهم.

وی با اشاره به اینکه بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب نظام اجتماعی ما به شدت نیازمند حضور مردم است ادامه داد: پیوند، وحدت، هم‌دلی، همراهی و انسجام باید در جامعه حاکم باشد تا بتواند جامعه را در تحقق اهداف، آمال و آرزوها یاری دهد.

نکونام تحقق پیوند میان مردم را حضور پای صندوق‌های رای دانست و بیان داشت: اینکه آحاد مردم بشتابند و با حضور پای صندوق‌های رای در تحقق این عمل صالح کوشا باشند بسیار مهم و ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری رای دادن را از بهترین اعمال صالح دانست چراکه به‌نوعی جامعه‌سازی است ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های رای نظام اسلامی را به سمت تمدن‌سازی سوق می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم ایران به آب و خاک و امنیت کشور می‌اندیشند و می‌دانند کشورهایی که مردمشان چنین صحنه‌هایی را ترک می‌کنند دچار ناامنی بوده اضافه کرد: دشمن طراحی کرده ایران را به جولانگاهی برای داعش و تروریست تبدیل کند.

نکونام یادآور شد: ما امروز با حضورمان پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و به کشور امنیت می‌بخشیم.

امام جمعه شهرکرد حضور پای صندوق‌های رای را یک وظیفه دانست و عنوان داشت: چه بهتر که در انجام این وظیفه شرعی و اخلاقی از یکدیگر سبقت بگیریم، ما می‌دانیم مردم با اخلاص و برای رضای خدا علی‌رغم مشکلات و گرفتاری‌هایی که دارند آماده هستند و پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری پای صندوق های رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

محسن مولوی در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان به فعالیت ۲۲۲ تشکل کارگری و ۱۰۵ هزار کارگر بیمه شده وابسته به این تشکل‌ها در استان اشاره کرد و اظهار داشت: پارسال بیش از هفت هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی در استان برای صیانت از نیروی کار، حفظ و تأمین ایمنی و سلامت کارگران انجام شده است.

وی مهمترین برنامه امسال در حوزه اشتغال چهارمحال و بختیاری را ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۲ هزار نفر متناسب با ظرفیت‌های بومی، منابع و ظرفیت‌ها در استان اعلام کرد.

مولوی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه، افزود: با اطلاع رسانی مداوم و به موقع صدا و سیما، مردم از جزئیات این طرح آگاه شدند و با مشارکت و رضایت بالایی از آن استقبال کردند.

بیشتر بخوانید

امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد

سید محسن حسینی مدیرکل صدا و سیمای استان در این نشست که با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایان برگزار شد با تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از زحمات قشر کارگر، گفت: نظام کارگری استان در سطح بالایی است و دانش و توانمندی کارگران بومی چهارمحال و بختیاری ارزشمند و قابل انتقال به نسل آینده است.

وی افزود: صدا و سیما علاوه بر انعکاس و انتقال درخواست‌ها و دغدغه ها، به دنبال یافتن راهکار و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

حسینی اضافه کرد: تمامی مطالبات و محصولات برای دیده شدن باید به طور مداوم تولید و منتشر شوند و بهترین مرجع برای تولید محتوای اثرگذار، نهاد‌ها و تشکل‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با دادستان کل کشور