Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام پایدار حسینی گفت: حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات موجب خنثی شدن اهداف دشمنان می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام پایدار حسینی، کارشناس مذهبی و فرهنگی چابهار در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات نوعی مهر تایید مردم بر نظام، تعیین سرنوشت کشور و دخالت در امور کشوری، افزایش قدرت بازدارندگی کشور و باعث بالا رفتن سطح امنیت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: اگر حضور فعال در انتخابات و انتخاب مناسب داشته باشیم زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) فراهم خواهد شد و طبعا وقتی شخص لایقی در رأس قوه مجریه قرار بگیرد کشور را از ورطه مهلکات نجات داده و زمینه ظهور حضرت را فراهم می کند.
 
این کارشناس مذهبی تصریح کرد: دشمن به دنبال تضعیف جبهه انقلاب و از بین بردن عناصر قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران است و حضور مردم دقیقا عکس این هدف دشمن را در پی دارد.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه تحریم ها و مشکلات داخلی و خارجی خود در طول چهل سال به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده و این مطلب گویای این مهم است که می توان با همه مشکلات به خدا توکل کرد و کمر همت بست و از سد مشکلات داخلی و خارجی عبور کرد.
 
حسینی گفت: یکی از اصلی ترین عوامل، عملکرد قوی مسئولین دولت های قبل است که مردم را به مشارکت حداکثری تشویق می کند، وقتی دولتی که بر سرکار است در سرتاسر زمان تصدی اش دروغ  موج می زند و فساد مالی کلانی در پرونده اعمالش ثبت و ضبط می شود مردم نسبت به اصل حضور در انتخابات سست شده و تصمیم به عدم حضور می گیرند ولی وقتی همت بالای مسئولین را در رفع مشکلات جامعه داخلی و بین المللی شاهد باشند موجب می شود که در راه این اعتلا، همت بگمارند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن

سردار سید محمود میرفیضی در دیدار مردمی خود در مسجد زین العابدین حصیرآباد در خصوص طرح شمیم گفت:طرح شمیم طرح در واقع مشارکت بین پلیس و واحد‌های خدمات رسان است که در اینجا خدماتی در حوزه مشاوره و مددکاری، سنجش سلامت، کارگاه پیشگیری از جرایم و. با همکاری کارکنان انتظامی و سایر نهاد‌ها و سازمان‌هایی، چون بهزیستی، مراکز پزشکی و... انجام می‌شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این طرح واقعاً در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است یا خیر گفت : بر اثر اقدامات متعددی که انجام گرفته و آمار و ارقامی که بعد از اجرای این طرح به دست آمده نتایج آن مثبت و مطلوب ارزیابی شده است.

 فرمانده انتظامی استان خوزستان در خصوص دیدار مردمی ۱۹۷ و علت تشکیل آن در مساجد بیان داشت: ۱۹۷ پل ارتباطی پلیس و مردم است و ما به مردم می‌گوییم بر پلیس نظارت بکنید همیار پلیس باشید و با او همکاری کنید ما به جای اینکه به مردم بگوییم به پلیس و ۱۹۷ مراجعه کنید ما خودمان در محلات حضور پیدا می‌کنیم و سعی می‌کنیم درخواست‌ها و مطالباتی که مردم در محلات دارند را حل و فصل کنیم.

سردار میرفیضی می گوید: حضور در مساجد در شناخت جغرافیای محله و درخواست‌هایی که مردم در محلات دارند این امکان را به ما می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مشکلات آنها باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • تجلیل از پلیس آبادان بخاطر عملیات خنثی سازی گروگانگیری
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است
  • حضور پرشور مردم در حمایت از وعده صادق دشمنان را خشمگین کرد