Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن سلیمان‌پور روز جمعه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: وارد کردن کدهای کاندیداها در صندوق‌های الکترونیکی الزامی است و تا این کدها وارد نشود، امکان ثبت کاندیداها در برگ رای الکترونیکی آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که انتخابات شورای اسلامی شهر قم به طور کامل الکترونیکی است به همین دلیل، ثبت رای شهروندان برای این انتخابات تنها با وارد کردن کد کاندیداها امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات قم افزود: متاسفانه به دلیل بی‌توجهی به این موضوع مهم، روند اخذ رای در انتخابات شورای اسلامی شهر قم به دلیل تعدد کاندیداها و پیدا کردن کدهای آنها از میان لیست کاندیداها،‌ فرایند اخذ رای را طولانی کرده‌است.

سلیمانپور تاکید کرد: به همراه داشتن کد کاندیداهای مورد نظر توسط شهروندان علاوه بر افزایش سرعت در روند انتخابات مانع از ایجاد ازدحام در شعبه های اخذ رای می شود.

همزمان با سراسر کشور با دستور وزیر کشور، رای‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،‌ ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۷ صبح امروز جمعه در قم آغاز شد.

تعداد صندوق‌های اخذ رای استان با ۱۰درصد افزایش نسبت به انتخابات گذشته به ۷۲۲ صندوق افزایش یافتهاست. از جمعیت بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری این استان ۸۴۶ هزار واجد شرایط حضور درانتخابات در این استان هستند که از این تعداد حدود ۲۰ هزار نفر رای اولی هستند.

۶۰۴ شعبه در شهر قم و ۱۱۸ شعبه نیز در شهرستان‌ها و روستاهای تابعه استان دایر است. بیش از ۲۲ هزار نفر مسئولیت اجرا، ‌حراست و تامین امنیت این انتخابات در استان را به عهده دارند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ قم انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ قم انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری انتخابات ۱۴۰۰ قم انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی ۲۸ دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان