Web Analytics Made Easy - Statcounter

ندا شیرازی هنرمند عکاس که نمایشگاه «نگاهی دیگر» را در خانه هنرمندان ایران برگزار کرده است، درباره این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: نمایشگاه «نگاهی دیگر» شامل ۹۷ اثر است که ۱۸ اثر، محیطی و مرتبط با گرافیک محیطی است. بقیه آثار نیز در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمده است. ۳۵ اثر از این تعداد، عکس‌هایی است که بیماران مبتلا به اوتیسم گرفته‌اند و به دلیل اینکه برخی از این آثار با دوربین کامپکت گرفته شدند، سایزشان با آثار دیگر نمایشگاه فرق می‌کند، زیرا اگر قرار بود در قطع بزرگ‌تری چاپ شود، کیفیت خود را از دست می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بقیه آثار توسط خودم و علیرضا علامه‌زاده ثبت شده که در واقع این نگاهی دیگر به توانمندی‌های بچه‌های اوتیسم دارد. از خانه هنرمندان ایران به دلیل اینکه فرصت و فضایی را برای دیده شدن آثار در اختیارمان قرار دارند، سپاسگزارم. خانه هنرمندان ایران و شهرداری منطقه ۶ ناحیه ۱ در برگزاری این رویداد با ما بسیار همراه بودند.

شیرازی درباره اهداف برگزاری نمایشگاه «نگاهی دیگر» گفت: خیریه‌ای با مجوز سازمان بهزیستی فعال است و گروهی از مادران یاری‌گر توان‌جویان اوتیسم از اعضای آن هستند. افرادی که اینجا را تأسیس کرده‌اند، خودشان فرزند مبتلا به اوتیسم دارند. با توجه به اینکه که این بچه‌های مبتلا به اوتیسم بعد از سن ۱۳ و ۱۴ سالگی در مدارس جایگاه مناسبی ندارند، این مرکز به آنها حرفه‌آموزی می‌کند. در حال حاضر ساختمان این مرکز که استیجاری است باید تخلیه شود. هدف ما از این نمایشگاه این بود که بتوانیم با فروش این آثار مبلغی به این خیریه کمک کنیم.

این هنرمند عکاس در پایان توضیح داد: در نمایشگاه «نگاهی دیگر» با ۵ اثر از خودم و ۵۰ از علیرضا علامه‌زاده، کاتالوگی تهیه شده که در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود. اگر بازدیدکنندگان تمایلی به خرید آثار مربوط به این خیریه را نداشته باشند، می‌توانند عکس‌هایی هنری از طبیعت را که مربوط به مجموعه «ایران من» است، خریداری کنند و تمام عوائد این نمایشگاه به خیریه تعلق می‌گیرد.

نمایشگاه «نگاهی دیگر» تا ۳۱ خرداد در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران دایر است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران اوتیسم اوتیسم خانه هنرمندان ایران عکاسی نمايشگاه عكس هنرهای تجسمی خانه هنرمندان ایران نگاهی دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس‌جمهور در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی درباره حمایت‌ از بانوان در حوزه مشاغل خانگی و فروش صنایع دستی گفت: صنایع دستی متولی خاص خودش را دارد اما ما برای حمایت از بانوان در بحث تسهیلات و مجوزهای کسب و کار اقدامات لازم را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: خبر خوش انسیه خزعلی برای مادران شاغل

وی افزود: همچنین در بحث بازارچه های فروش استانها، یکی از موارد مورد اشاره در اعتبارات تصویبی برای استانها حمایت از تولیدات بانوان در این بازارچه‌ها بوده است.

خزعلی در پاسخ به سوالی درباره صدور کارت ملی و شناسنامه با نام مادران گفت:‌این مسئله تا یک مراحلی پیش رفت اما با توجه به اینکه مسئولان امر عنوان کردند که قرار است در کارت‌های جدید صرفاً کدملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نمی‌شود، مسئله قید شدن نام مادران نیز موضوعیت خود را از دست داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227478 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • مهاجرت هنرمندان ایرانی با پشیمانی؟
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد