Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند با حضور در دبیرستان استقلال رای خود را به صندوق رای انداخت و در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنان پاسخ داد.

وی در ابتدای سخنان خود، اظهار داشت: از مردم درخواست داریم که حتماً و در ساعات اولیه رای گیری در محل شعب اخذ رای حضور پیدا کنند و رای خود را به صندوق بیندازند، چرا که این یک ساعتی که آن‌ها وقت گذاشته و تشریف می آورند برای رای گیری، بر یک هزار و ۴۶۰ روز آنها تاثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند ادامه داد: امروز برای مردم و نظام یک جشن و برای دشمنان کشور  یک عزا است، از این رو شرکت کردن در انتخابات خاری است در چشمان آن‌هایی که مکرراً در چند وقت گذشته خواهان آن بودند که مردم رای ندهند، متاسفانه تبلیغات منفی علیه مردم و کشور ما وجود داشته و توسط دشمنان همیشه پخش می‌شده و متاسفانه در این میان هم برخی فارسی زبانان با آن‌ها همکاری کردند.

استاندار کرمانشاه در خصوص وضعیت و شرایط برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر نیز عنوان کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار نفر نیروی اجرایی و نظارتی در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در کرمانشاه هستند و این انتخابات در یک هزار و  ۹۴۲ شعبه در حال انجام است.

کمبود رای نخواهیم داشت

هوشنگ بازوند در خصوص تمهیدات صورت گرفته برای اجرای انتخابات نیز، گفت: لازم به ذکر است که اشاره کنیم در انتخابات پیش‌رو تعرفه کمبود تعرفه نداریم و از قبل بیش از ۱۰ درصد تعرفه را برای شعب اخذ رای افزایش دادیم تا از مشکلات احتمالی هم جلوگیری کنیم، از طرفی به صورت آنلاین هم تمام شعب را رصد می‌کنیم و پیش از اینکه تعرفه‌ای در شعب اخذ رای به اتمام برسد همکاران ما تعرفه‌ها را به شعب ارسال می‌کنیم.

وی افزود: وزارت کشور هم به صورت آنلاین بر کار ما نظارت می‌کند و احیاناً اگر تعرفه‌ای کم بیاید، سریعتر این تعرفه‌ها به دست ما خواهد رسید و ما نیز آن را به شعبه اخذ رای ارسال خواهیم کرد.

احتمالاً انتخابات تا ساعت ۲۴ شب تمدید شود

بازوند مجدداً از مردم خواست که در ساعات اولیه در انتخابات شرکت کنند و ادامه داد: همچنین خواهشمندم که مردم در اوایل در اوایل وقت رای خودشان را به صندوق بیندازند و آن را به آخر وقت موکول نکنند، همچنین لازم به ذکر است که احتمالا و مطابق سنوات گذشته انتخابات تا ۲۴ شب تمدید خواهد شد و مشکلی وجود نخواهد داشت؛ اما علیرغم تمدید آن ما خواهان آن هستیم که مردم زودتر رای خود را به صندوق بیندازند.

تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شده است

استاندار کرمانشاه در خصوص نگرانی مردم در خصوص دستورالعمل‌های بهداشتی نیز گفت: پروتکل‌های بهداشتی در همه شعب به صورت کامل رعایت می‌شود و مشکل و نگرانی از این بابت وجود ندارد، نیروهای امدادی و بهداشتی در محل شعب اخذ رای حضور دارند و دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند و احیاناً حتی اگر فردی به شعبه اخذ رای و با خودش وسایل بهداشتی از قبیل ماسک هم نداشته باشد نیروهای بهداشتی که نماینده دانشگاه علوم پزشکی هستند به این فرد ماسک و سایر عوامل بهداشتی را هم تحویل می‌دهند.

از کرونایی‌ها هم رای خواهیم گرفت

وی افزود: در خصوص افرادی که متاسفانه به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند لازم هست عنوان کنم که ما در استان ۱۱ هزار نفر بیمار کرونایی داریم که لیست آنها توسط دانشگاه علوم پزشکی در اختیار ما و به تبع آن در اختیار شعبه اخذ رای هم قرار گرفته است؛ از این ۱۱ هزار نفر تعدادی در بیمارستان‌ها حضور دارند که کار اخذ رای این بیماران توسط صندوق‌های سیار انجام خواهد گرفت و عزیزانی که در منزل تشریف دارند و امکان ندارد که به محل شعبه اخذ رای مراجعه کنند می‌توانند با شماره ۱۱۱ استانداری کرمانشاه تماس بگیرند و پس از تایید آدرس و شماره تلفن یک نفر با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با همراهی یک نفر از استانداری صندوق بسیاری را  به منزل این فرد خواهند برد تا وی نیز بتواند در این جشن ملی شرکت کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات کرمانشاه تعرفه مشارکت مردم خبرگزاری فارس بازوند مشارکت در کرمانشاه تعرفه رای دستورالعمل های بهداشتی شعبه اخذ رای شعب اخذ رای رای خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود

شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، خبر داد:  امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (‌چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) هیات دولت، گفت: امسال واردات واگن های مترو از چین انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به خصوصی سازی فروشگاه شهروند، گفت: فروشگاه شهروند برای خصوصی‌سازی در بورس عرضه می‌شود.

شهردار تهران تاکید کرد: سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی تولید داخل برای مترو خریداری و نصب آنها آغاز شده است.

شهردار تهران همچنین طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

زاکانی تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود