Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تمام شعب اخذ رأی در این استان به صورت آنلاین در حال اخذ رأی همشهریان هستند.

وی با اشاره به اینکه حداقل مدت زمان رأی‌گیری بر اساس قانون به مدت ۱۰ ساعت است، افزود: کار رأی‌گیری از ساعت ۷ صبح شروع شده و تا ۵ عصر ادامه دارد اما ممکن است با تشخیص وزارت کشور و در ساعات پایانی مهلت رأی‌گیری این زمان تا ساعت ۲۴ امشب قابل تمدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه ما مهلت رأی‌گیری در ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد، گفت: بر اساس قانون، انتخابات باید در یک روز برگزار شود البته افرادی که تا ساعت ۲۴ امشب فرایند احراز هویت و ثبت مشخصات آنها انجام شود می‌توانند رأی خود را بعد از ساعت ۲۴ به صندوق بیاندازد.

بالایی با اشاره به وضعیت بیماران کرونایی برای انجام فرایند رأی‌گیری بیان کرد: بیماران مبتلا به کرونا می‌توانند آدرس محل سکونت خود را به شماره تلفن ۱۱۱ اعلام کنند که با هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری و همراهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امکان اخذ رأی آنها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در محل زندگی آنها فراهم شده است.

به گفته وی، ۹۸۳ شعبه سیار اخذ رأی‌گیری در استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد ۳۲ شعبه سیار شهری و مابقی شعبه سیار روستایی است.

بالایی با اشاره به وجود مشکل راه اندازی سیستم آنلاین اخذ رأی در یک یا ۲ مورد از شعب، تاکید کرد: خوشبختانه این مشکل در کمترین زمان ممکن هر شد و هم اکنون هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت کامل در تمام شعب اخذ رأی سطح استان کرمانشاه رعایت می‌شود، گفت: ۴۰ هزار نفر از عوامل نظارتی و اجرایی در این استان کار برگزاری این دوره از انتخابات را بر عهده دارند.

بالایی با اشاره به استقرار یک هزار و ۴۹۲ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی در اقصی نقاط استان کرمانشاه، افزود: از این تعداد ۹۸۹ شعبه اخذ رأی شهری و ۹۵۳ شعبه اخذ در روستاها مستقر شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه یک میلیون و ۵۷۷ و ۶۳۱ نفر در این استان واجد شرایط رأی دادن هستند از شهروندان خواست فرآیند اخذ رأی را به ساعات پایانی مهلت رأی‌گیری موکول نکنند.

کد خبر 5237699

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه انتخابات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وزارت کشور انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان بوشهر انتخابات ریاست جمهوری آمار کرونا رای گیری شیراز انتخابات اردبیل استان کرمانشاه رأی گیری ساعت ۲۴ اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه مستقیم الگوی منعطف بافرزندآوری و افزایش جمعیت/ الگوی کاری بانوان مشابه مردان است+ فیلم

دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: الگوی کاری که در جامعه ما برای بانوان تعریف شده است کاملا مشابه الگوی کاری مردانه بوده که این کار تداخل بسیار جدی با ایفای نقش همسری و مادری زنان کشورمان دارد.

محبی تبار دبیر ستاد ملی جمعیت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با شغل منعطف، اظهار کرد: الگوی کاری که در جامعه ما برای بانوان تعریف شده است کاملا مشابه الگوی کاری مردانه بوده و مادران باید در ساعات مشخصی از صبح تا بعد از ظهر و حتی شب در محل کار حضور داشته باشند و این کار تداخل بسیار جدی با ایفای نقش همسری و مادری زنان کشورمان دارد.

وی ادامه داد: مطالعاتی که درهمین خصوص در سراسر دنیا صورت گرفته است بنابراین مادران در این الگو‌های منعطف ساعات حضورشان منعطف، شناور و متفاوت است. در دوران شیوع کرونا در کشورمان دورکاری‌هایی تعریف شده بود که یکی از همین الگوی منعطف بود و نسبتا الگوی موفقی بود.

دبیرستاد ملی جمعیت افزود: شناور بودن ساعات حضور مادران یکی از طرح‌های الگوی منعطف است. به عنوان مثال تغییر در ساعات حضور مادران در محل کار بود آن‌ها می‌توانستند صبح‌ها با یک ساعت تاخیر درمحل کار حضور داشته باشند و از آن طرف بعد از ظهر کسری ساعت را جبران کنند که همه این‌ها نمونه‌‎ای از الگوی منعطف کاری است.

تعریف بازه سنی مختلف برای اشتغال بانوان

محبی با اشاره به انواع و اقسام مختلف الگو‌ها در سراسر دنیا بیان کرد: الگو‌های مختلفی مطالعه شده و دربسیاری از کشور‌ها نیز انجام و نتایج موفقی داشته است حتی در بعضی از کشور‌ها برای اشتغال بانوان سنین مختلفی تعریف شده یعنی بانوان در دوره تجردشان ساعات بیشتری در محل کار حضور داشته و می‌توانند بر اساس همان ساعات بیمه بیشتری هم رد کنند همچنین دربازه باروری که از سن ۲۵ تا ۳۵ سالگی است حضور بسیار کمرنگ‌تری در محل کار دارند و تعداد روز کمتری را هم بیمه پرداخت می‌کنند؛ پس از چهل سالگی حضور پررنگ تری در محل کار دارند و بیمه‌شان را تکمیل و کامل پرداخت می‌کنند تا به مرحله بازنشستگی برسند.

وی به اجرایی نشدن این انعطاف در کشورمان اشاره کرد و گفت: علاوه بر این که این موضوع در کشور ما ایران اجرایی نشده، مصوبات آن هم به صورت قانونی تصویب هم نشده است. یکی از راه‌های کاهش شیب پیری جمعیت فراهم کردن زمینه فرزند آوری برای مادران شاغل بوده که با تثبیت و اجرای الگو‌های منعطف کاری زمینه فرام می‌شود.

رابطه مستقیم الگوی منعطف بافرزندآوری و افزایش جمعیت
دبیرستاد ملی جمعیت دررابطه با لازمه اجرا شغل منعطف در کشورمان این‌چنین گفت: در حال حاظر الگوی منعطف اجرا نشده است علاوه بر آن هیچ مصوبه و آیین نامه‌ای هم در این زمینه وجود ندارد؛ اما برخی کار‌های کارشناسی درحال انجام است به طور کلی لازمه اجرای این کار انجام کار‌های کارشناسی در حوزه جامعه شناسی، بیمه در انواع شغل‌ها است. باید تمام وجوه کاری بررسی و سپس در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی حاکمتی مصوب و بعد اجرایی شود. این الگو جز الگو‌هایی است که رابطه مستقیمی با فرزند آوری بانوان و افزایش جمعیت دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقرار جو نسبتاً پایدار در البرز تا روز شنبه
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • تداوم ناپایداری‌های دریایی در هرمزگان
  • رابطه مستقیم الگوی منعطف بافرزندآوری و افزایش جمعیت/ الگوی کاری بانوان مشابه مردان است+ فیلم
  • مسیر رفت و برگشت جاده چالوس مسدود شد/ تا ساعات آینده چالوس به سمت تهران یکطرفه می‌شود
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و ضعیف در البرز
  • اعلام ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌ شرقی تا پایان ماه رمضان
  • آخرین وضعیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • برنامه کاری مدیران قم از اذان صبح تا ساعت ۲۴ است
  • برنامه کاری مدیران از اذان صبح تا ساعت ۲۴