Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم «حسین سبزی» روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق رأی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: جمهوری اسلامی تشکیل شده از حاکمیت اسلام و جمهور که همان مردم است.

وی گفت: مقصود از امر در قرآن کریم  احکام فقهی یا شخصیه نیست بلکه در آیه ۳۸ سوره شورا امور اجتماعی را هم شامل می شود، این یعنی کارهای اجتماعی را باید با مشورت انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده نظامی ادامه داد: وقتی پیامبر اسلام به مشورت با مردم و اخذ رأی آنها امر می شود در نتیجه به تک تک مردم جامعه واجب می شود که به حاکم اسلامی در انتخاب مشورت بدهند.

امیر سرتیپ دوم سبزی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند که شرکت در انتخابات از نظر  شرعی و عقلی واجب است، لذا  این موضوع شرکت در انتخابات را بر آحاد امت اسلامی واجب می کند.

او تاکید کرد: خوشحالم از اینکه مردم و ارتشیان غیور در صحنه حضور دارند و در این انتخابات همانند انتخابات گذشته برگ زرین دیگر به کتاب انقلاب اسلامی خواهند افزود.

انتخابات تضمین کننده حاکمیت مردم است

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۱زرهی کرمانشاه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: انتخابات تضمین کننده نظام سیاسی، جمهوریت خواهی و حاکمیت مردم و مقبولیت نظام است.

حجت الاسلام «غفور عظیم‌پور» افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور با رأی اکثریت می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

وی تاکید کرد: مردم غیور ایران اسلامی امروز آمده اند تا به سخنان مقام معظم رهبری لبیک بگویند و موج موج جمعیت پای صندوق رأی نشان دهنده عشق به نظام و ولایت است.

حجت الاسلام عظیم پور تصریح کرد: این انتخابات ریاست جمهوری از آن جهت مهم است که اولین انتخابات پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی  گفت: خدا را شکر که مردم همیشه در صحنه با حضور خودشان پای صندوق های رأی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند و باعث ناراحتی دشمنان شدند.

این مقام مسوول حضور مردم پای صندوق رأی را نشان دهنده ادامه راه شهدا عنوان کرد و افزود: مردم نشان دادند که همچنان پایبند به ارزش های انقلاب  و نظام مقدس اسلامی و  راه امام و رهبری هستند.

وی تاکید کرد: مردم ما از تهدیدات دشمن هراسی ندارند و فشار حداکثری را تحمل می کنند ولی ذلت نمی پذیرند و تسلیم خواسته های دشمنان نمی شوند.

سیزدهمین دوره  انتخابات ریاسیت جمهوری و ششمین دوره شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی ارتش جمهوری اسلامی ایران کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی ارتش جمهوری اسلامی ایران کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور