Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول درخصوص آخرین اقدامات بهداشتی در زمینه برگزاری انتخابات گفت: ۳۰ بازرس، اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای شهرستان را رصد و کنترل می‌کنند.

او با بیان اینکه هر بازرس بین ۳ تا ۴ شعبه اخذ رای را کنترل و مدیریت می‌کنند، اظهار داشت: بهورزان نیز وظیفه رصد و کنترل اصول بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای در روستا‌ها را بر عهده دارند، ضمن اینکه نیرو‌های هلال احمر و سایر نهاد‌ها نیز در این زمینه همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورآیین با بیان اینکه صندوق ویژه بیماران کرونایی برای اخذ رای از آن‌ها در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: امیدواریم سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در دزفول به بهترین نحو برگزار شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبار نامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • دولت ارمنستان 4 روستا را به جمهوری آذربایجان واگذار کرد
  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد
  • باج جدید پاشینیان به علی‌اف: ۴ روستای منطقه «قزاق» به آذربایجان واگذار شد
  • نگاه استراتژیک غرب به هند در سایه انتخابات مجلس عوام/ چشم پوشی غرب از نگرانی‌های دموکراتیک
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم