Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور در بازدید از ستاد انتخابات کشور حفظ سلامت و رای مردم را از سوی مجریان انتخابات مورد تاکید قرار داد .

به گزارش عصرایران، حجت ‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پس از بازدید ستاد انتخابات کشور و انداختن رای خود به صندوق مستقر در این ستاد گفت: امیدوارم مردم به وظیفه ملی، دینی و انقلابی خود به خوبی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار امیدواری نسبت به این که نحوه برگزاری انتخابات و نتیجه حاصل از آن طوری باشد که مردم در پایان خوشحال باشند خطاب به استانداران و مجریان انتخابات نکاتی را یاد آورشد و در گام اول حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین بر حفظ آرای مردم توسط مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: خدای ناکرده یک رای جابجا نشود، البته همیشه رعایت می‌شده این بار هم رعایت شود.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

* حتی یک مورد ناامنی نداشتیم. پروتکل‌های بهداشتی را در همه حوزه‌های انتخاباتی رعایت می‌کنند. هر مرحله برای انتخابات ریاست جمهوری به صورت الکترونیک، یک گام به پیش می‌گذاریم.

* احراز صلاحیت به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد. شمارش رای در بخش بزرگی در مراکز استان‌ها توسط ماشین و مکانیزه صورت می‌گیرد.

* در سراسر کشور انتخابات مهم ما انتخابات، ریاست جمهوری است.

* از مردم عزیز درخواست می‌کنم امروز پای صندوق آرا حضور یابند و به فرد مورد نظر رای بدهند.

* مردم مشکلات و مسائلی که در ذهن آنها است را امروز مدنظر قرار ندهند. انتخابات مهم است و باید پای صندوق حاضر شویم و رأی بدهیم.

* کاش مشکلات نبود و شاهد حضور بیشتر مردم بودیم. اما مردم می‌دانند، انتخابات برای کشور و نظام جمهوری اسلامی چقدر اهمیت دارد.

* در دنیا فقط چند کشور هست که انتخابات آنها مورد توجه جهانیان است یکی از این کشورهای مهم، جمهوری اسلامی ایران است. کاری کنیم که دوستان ما در سراسر جهان و علاقه‌مندان نظام خوشحال شوند و دشمنان ما مایوس شوند.

* ان‌شاءالله مثل دوره‌های قبل حق‌الناس رعایت شود. خداوند این روز را برای ما مبارک قرار دهد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید

نظرسنجی جدید شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد که علاقه مردم آمریکا به انتخابات ریاست‌جمهوری آتی به کمترین میزان خود در نزدیک به دو دهه گذشته رسیده است، به طوری که تنها ۶۴ درصد از رای‌دهندگان ثبت‌نام شده علاقه خود را به رای دادن در انتخابات نوامبر آینده اعلام کرده‌اند.

براساس گزارش الیوم السابع، این شبکه در وب سایت خود توضیح داد که نتایج نظرسنجی در مقایسه با نظرسنجی‌های قبلی انجام شده توسط این شبکه در همان دوره قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال‌های ۲۰۰۸ (۷۴%)، ۲۰۱۲ (۶۷%)، ۲۰۱۶ (۶۹%) و ۲۰۲۰ (۷۷%) بوده است.

با توجه به روند رای دهندگان بین انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس جمهور فعلی یا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، نتایج نظرسنجی حاکی از برتری ترامپ با اختلاف اندک، ۴۶ درصد در مقایسه با ۴۴ درصد است که نسبت به برتری ۵ امتیازی ترامپ در ژانویه گذشته کاهش یافته است. 

در همین راستا نشریه آمریکایی هیل در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آبان امسال برگزار می‌شود، نوشت که این انتخابات مانند سال ۲۰۲۰ مجددا جو بایدن و دونالد ترامپ را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، با این تفاوت که این بار شرایط متفاوت است و این انتخابات برای مردم آمریکا نتیجه باخت-باخت خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند