Web Analytics Made Easy - Statcounter

، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در سال پایانی دولت دوازدهم تلاش کرد که با وجود تحریم های شدید، جنگ اقتصادی و بحران عالم گیر کرونا، ۳/۶ درصد رشد در زمینه اقتصادی داشته باشیم رییس جمهور بعدی هم باید همین مسیر را ادامه دهد.

به گزارش برنا؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: توصیه من به رییس جمهور آینده این است که وارد دسته بندی ها وجناح بازی های سیاسی نشود و رییس جمهور همه ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این انتخابات با دشواری زیادی همراه است و متاسفانه در مورد مشارکت مردم و نرخ مشارکت شان‌ نگرانی های زیادی وجود دارد، رییس جمهوری که انتخاب می‌شود باید رییس جمهور آنهایی که به هر دلیلی پای صندوق رای نیامده اند نیز، باشد. یعنی رییس جمهور همه مردم ایران با همه سلایق و مذاهب و دیدگاه های فکری و فرهنگی باشد. رییس جمهور آینده باید پاسخگوی همه مردم بوده وک شور را به درستی اداره کند.

ابتکار تصریح کرد: عمل به وعده ها بسیار مهم است در زمان کاندیدا توری و معلت تبلیغات افراد وعده ها زیادی می‌دهند که در این زمینه باید شرایط کشور را در نظر بگیرند. در دولت یازدهم و دوازدهم در سخت ترین شرایط دوران تاریخ معاصر روحانی توانست سکان‌ کشور را به سمتی هدایت کند از فروپاشی کشور و اقتصاد آن جلوگیری کند.

او ادامه داد: در سال پایانی دولت دوازدهم تلاش کرد که با وجود تحریم های شدید، جنگ اقتصادی و بحران عالم گیر کرونا، ۳/۶ درصد رشد در زمینه اقتصادی داشته باشیم رییس جمهور بعدی هم باید همین مسیر را ادامه دهد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: رییس جمهور بعدی باید در سختی ها و دشواری ها و بی انصافی ها کار خود را با قدرت انجام دهد وکار خود را پیش ببرد  و واردجناح بازی های سیاسی نشود و تیم خود را از افراد خاص انتخاب نکند زیرا رییس جمهور های موفق از زمان رهبری تاروحانی افرادی بودند که تیم خود را از تمام جناح ها و افراد پاکدامن انتخاب کردندو به سلیقه خاص و جریان خاصی نگاه نشده است.

او ادامه داد: رییس جمهور بعدی نباید وارد انتقام گیری شود زیرا خیلی ها لحظه شماری می کنند که انتقام بگیرند این رفتار نه اخلاق پیامبر و نه اخلاق دینی است. ریس جمهور باید سعه صدر داشته باشد و با همه کار کند تا سکان کشور را به سمت تعالی و پیشرفت ببرد.

ابتکار در پایان گفت: وارد شدن به این موضوعات و تنش ها فقط دوگانگی ایجاد می کند امیدوارم رییس جمهور آینده چنین خط مشی را دنبال نکند، توصیه می کنم مردم به جنبه های تبلیغاتی گوش نکنند طی چند سال اخیر سعی شد همه مشکلات را رای مردمبداند و بگویند مردم انتخاب اشتباه داشته اند همچنین آثار تحریم و ترامپ و جنگ اقتصادی و کرونا در مشکلات تاثیری ندارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور زنان خانواده بازی ایران انتخابات رییس جمهوری رییس جمهور مردم ایران تبلیغات دولت جنگ رشد در زمینه اقتصادی معاون رئیس جمهور زنان خانواده اخلاق مشکلات انتخابات انتخابات 1400 رییس جمهور بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت پرویز داوودی، معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم را تسلیت گفت.

در پیام محمد مخبر آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت دکتر پرویز داوودی معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم موجب تأثر و تألم گردید.

خدمات آن مرحوم در طول مسوولیت‌های متعدد در نظام جمهوری اسلامی همواره منشأ اثر و برکات بسیار بوده است. مرحوم داوودی از استادان خبره اقتصاد و از سیاستمداران پاک دست و خدمتگزار به مردم و انقلاب بود. پرکاری، نظم و تعهد وی در دوره تصدی معاونت اول رئیس جمهور در دولت نهم در خاطره‌ها ماندگار خواهد بود.

فقدان این مرد خدوم و اقتصاددان برجسته را خدمت خانواده محترم و جامعه دانشگاهیان و علاقه مندان به ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و آرامش مسألت دارم.

محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

کد خبر 6081956 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • رئیسی: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود/دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دومین روز سفر رییس جمهور به سمنان/ دامغانی‎ها میزبان رییسی
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر رئیس جمهور به بانک‌ها 
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است