Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا دشتی اردکانی  روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: از چند ستاد انتخاباتی شهرستان اردکان  بازدید نمودم که با استقبال خوب مردم روبرو بود و هم اکنون نیز به ستاد انتخابات فرمانداری  که  به صورت آنلاین است با آمار مناسبی مواجه شده ام .

وی اظهار امیدواری کرد که مردم با شرکت در حوزه های انتخابیه اردکان و استان یزد و با رای بسیار بالای خود پشتوانه قوی برای رییس جمهور آینده کشور در سطح ملی و بین المللی فراهم کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردکان نیز ضمن قدردانی از مردم خوب اردکان بعلت حضور پرشور خود در انتخابات گفت: این ملت با رای خود با آرمان های نظام و اهداف آن تجدید میثاق کرده اند .

مصطفی پوردهقان اردکان اظهار داشت: دو هزار و ۷۰۰نفر به مدت سه ماه در حوزه های مختلف ، مقدمات برگزاری انتخابات سالم با جذب حداکثری مردم  را مهیا کردند.

وی در ادامه یادآور شد : مجددا و به سهم خود لازم می دانم از مردم نجیب و بزرگوار شهرستان اردکان  دعوت نمایم که با حضور پرشور خود و با بررسی های انجام داده در بین کاندیداها شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری ، رای خود را در صندوق های رای بیاندازند .

 شهرستان ۱۱۸ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق،  احمدآباد و اردکان است.

۹۶۶ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و ۹۵۳ شعبه هم برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان یزد منظور شده و ۷۳۳ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار  نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد اردکان انتخابات مجلس شورای اسلامی محمد رضا دشتی اردکانی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یزد اردکان انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در مسیر چَک‌چَک اردکان

دریافت 3 MB کد خبر 6087646

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • سیل در مسیر چَک‌چَک اردکان
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!