Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی صبح امروز در حاشیه حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بندرعباس اظهار کرد:رای ندادن راهکار خوبی برای بروز نقد نیست بلکه باید با رای دادن فرصت نقد در آینده را فراهم کرد و از این طریق به اصلاح جامعه کمک کرد.

وی افزود: امروز مردم ایران تصمیم می‌گیرند که کدامین تفکر و رویه در کشور جاری شود و ما این مهم را از برکت نظام جمهور اسلامی ایران و امام و شهدا و رهبری‌مان داریم که میراث ارزشمندی را برای ما بجا نهاده و حفظ کرده‌اند و آن حق داشتن دخالت در سرنوشت آینده‌مان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بندرعباس با تصریح بر این که در نظام جمهوری اسلامی ایران همه مسؤولیت‌ها مستقیم و یا با یک واسطه با انتخابات مشخص می‌شوند، عنوان داشت: مطالبه‌گری پس از رای دادن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما باید از این حقی که بواسطه خون شهدا بدست آورده‌ایم با پیگیری و مطالبه‌گری پس از رای دادن، صیانت کنیم.

مرادی به حضور گسترده جوانان در این دوره از انتخابات شوراها نیز اشاره و گفت: نسل جوان امروز ما جایگاه خود را در جامعه درک کرده است و به دنبال ایفای نقش خود است و لذا بهترین راه برای حمایت از این مسیر، مطالبه‌گری برای هرمزگان بیدار است که بتواند با گسترش فهم و دانش عمومی از مسائل به رفع بهتر مشکلات در استان کمک کرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد مرادی مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) این جاده زیباترین جاده‌ ساحلی ایران است!

 اینجا جاده پارسیان - بندرمقام در غرب هرمزگان است که سالانه میلیون‌ها نفر را به سوی خود جذب می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # هرمزگان سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • ده اشتباه رایج در طراحی آشپزخانه و نحوه انجام ندادن آن
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • پتانسیل خفته انرژی سبز در ایران بیدار شد
  • (ویدئو) این جاده زیباترین جاده‌ ساحلی ایران است!
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • چرا بازار گناه داغ است؟