Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رضا امیری فرماندار شهرستان شیراز با حضور در ستاد انتخابات شهرستان شیراز ضمن تقدیر از حضور مردم در شعب اخذ رای و همه عوامل اجرایی با بیان اینکه با توجه به استقبال مردم در شعب اخذ رای جای هیچ گونه نگرانی نیست، اظهار کرد: بیش از ۹۲ درصد شعب به صورت الکترونیک فعال هستند و کاربران IT و نمایندگان فرماندار در شعب تلاش می‌کنند تا نقص سیستم را برطرف و پس از رفع به صورت الکترونیک کار اخذ رای را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز اظهار کرد: پس از برقراری ارتباط و رفع نواقص اطلاعات اخذ شده در سیستم‌ها ثبت خواهد شد که مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز تاکید کرد: رای دهندگان در زمان حضور در محل اخذ رای شناسنامه و کد ملی را با خود به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها انتخابات ریاست جمهوری شهرستان شیراز اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد

مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

او تاکید کرد: از این پس تمامی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • راه اندازی خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس