Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه توییتر خبرگزاری فلسطینی شهاب نوشت: نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (جمعه) به روستای سالم در شرق نابلس یورش بردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش به این روستا، شش شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

آن‌ها در شهر الخلیل نیز یک اسیر آزاد شده فلسطینی را مجددا بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی سرزمین های اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش شبکه سی ان ان، دانشجویان دانشگاه کلمبیا ضمن ادامه اردوی اعتراضی خود در محوطه دانشگاه از مسئولان این دانشگاه خواستند که از واگذاری هر گونه پروژه به شرکت های دارای روابط با اسرائیل، اجتناب کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

چند روز پیش مقامات دانشگاه از پلیس نیویورک خواستند تا برای پراکنده کردن این اردوی اعتراضی دانشجویان وارد محوطه دانشگاه شود. ورودی که منجر به بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجو و تعلیق تعدادی از آنان از سوی پلیس شد.

خاخام باکلر که با طرح آموزش یهودیان اتحادیه ارتدوکس دانشگاه کلمبیا همکاری می‌کند، به بیش از ۳۰۰ دانشجوی یهودی توصیه کرد که بهتر است تا زمانی که دانشگاه کلمبیا و پلیس نیویورک امنیت آنها را تامین نکرده، در خانه‌های خود بمانند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 دانشگاه کلمبیا نیز به علت تشدید تنش‌ها کلاس‌های حضوری خود را لغو کرد.

برخی مسئولان دانشگاه کلمبیا هم به نوبه خود بیانیه ای منتشر و اعلام کردند تا زمانی که تظاهرات کنندگان در عملکرد دانشگاه تداخل ایجاد نکرده و سایر دانشجویان را مرعوب نکنند، دانشجویان حق دارند در محوطه دانشگاه دست به اعتراض بزنند.

اعتراضات در دانشگاه ییل، کلمبیا و دیگر دانشگاه‌ها در سراسر آمریکا در واکنش به تشدید منازعه بین اسرائیل و فلسطینی‌ها آغاز شد.

دیگر خبرها

  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • گردان افراطی صهیونیستی که آمریکا تحریم اش کرد را بشناسیم
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها