Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@09:30:28 GMT

ببینید | پیش‌بینی محمد خاتمی از نتیجه انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۹۵۳۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

256 256

کد خبر 1526516.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید محمد خاتمی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی خوزستان برنده نداشت/ ویسی در گام اول متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، امروز یک شنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه غدیر اهواز و با قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال خوزستان
حسن پورحمیدی، علی هلیچی، محمد مطلق‌زاده، حسین شوشتری (۵+۹۰- حسین احمدی)، بهروز بارانی، رستم محمد، امیرمحمد محکم‌کار (کارت زرد)، پیمان رنجبری، دوستونیک تورسانو، روبرتو فیگواریدو، عثمان اندونگ

ترکیب فولاد خوزستان
کریستوفر کنت، علی حسنی (۸۶- علی کلاه کج)، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، سینا مریدی، احسان پهلوان، ساسان انصاری، محمد عسگری (۷۲- ابراهیم حصار) و شیمبا

نیمه اول

هیچکدام از تیم‌های استقلال خوزستان با هدایت سیروس پورموسوی و فولاد با هدایت سرمربی جدید خود یعنی عبدالله ویسی شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارند و تا پیش از آغاز رقابت‌های این هفته، در رده چهاردهم و سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند و امیدوارند بتوانند با برتری در این دیدار حساس، به روزهای خوب خود برگردند.

در نیمه اول هر دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار دادند و نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا با تساوی بدون گل به رختکن بروند و در نیمه دوم برای کسب نتیجه مطلوب تلاش کنند.

نیمه دوم

در نیمه دوم این دیدار هم تغییری در نتیجه بازی ایجاد نشد تا این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

به این ترتیب استقلال خوزستان با ۱۶ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد و فولاد هم با ۲۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

کد خبر 6057592

دیگر خبرها

  • کنایه ایمانی به جایگاه حدادعادل در بین اصولگرایان / اصلاح طلبان ذیل نام خاتمی حرکت نمی کنند
  • کیهان: امثال خاتمی و خوئینی‌ها به ۱۰۰ درصد ملت ایران خیانت کردند
  • کیهان : امثال خاتمی و خوئینی ها به ۱۰۰ درصد ملت ایران خیانت کردند / خاتمی برای این که دیده شود، این‌بار سعی کرد خود را در دسته تحریمی ها جا‌نمایی کند
  • خاتمی مزدش را گرفت/ شما به تندروها رأی دادید آقای تاجیک نه ما!
  • خیانت بزرگ خاتمی و خوئینی‌ها به ملت ایران!
  • امثال خاتمی و خوئینی‌ها به ۱۰۰درصد ملت ایران خیانت کردند
  • دربی خوزستان برنده نداشت/ ویسی در گام اول متوقف شد
  • موسوی خوئینی‌ها: آنهایی که به خاتمی می‌تازند، غافل هستند که خودشان ضرر می‌کنند/آیا می‌شود از مشارکت ادعایی ۴۰ درصدی (با احتساب آرای باطله) خشنود بود؟
  • اقدامات دستگاه‌های اجرایی به اطلاع مردم رسانده شود
  • عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت /سیدمحمد خاتمی وارد شد