Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زینی وند گفت: در برخی از حوزه ها صف های طولانی وجود دارد و سعی می کنیم که مردم بتوانند با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون معطلی رأی خود را در صندوق ها بیندازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، علی زینی وند استاندار کرمان امروز صبح در نشست ستاد انتخابات استانداری اظهار کرد: ۲ هزار و ۸۴۲ شعبه اخذ رأی از ابتدای صبح امروز کار خود را شروع کرده و تنها شعبه های سیار بودند که با کمی تاخیر آغاز به کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طبق آخرین رصدی که انجام شده کل شعبات در حال فعالیت هستند، شعباتی که آنلاین نباشند به صورت آفلاین از جمله مناطق کوهستانی و صعب العبور شروع به رأی گیری می کنند.

استاندار کرمان افزود: در برخی از حوزه ها صف های طولانی وجود دارد و سعی می کنیم که مردم بتوانند با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون معطلی رأی خود را در صندوق ها بیندازند.

زینی وند ادامه داد: اضافه بر عوامل اجرایی، مسئولان انتخابات در حوزه ها استقرار دارند که وزیر کشور خود شعبات را رصد می کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه تا به الآن روند رأی گیری در حال انجام است و مشکلی در رابطه با ارتباطات نداریم و زیرساختها به خوبی کار خود را انجام می دهند.

استاندار کرمان گفت: ۲۰۰ شعب آفلاین هستند به دلیل اینکه در مناطق کوهستانی قرار دارند.

زینی وند خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۰ هزار نفر رأی خود را در صندوق ریخته اند.

وی با تاکید بر اینکه ۲ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۷۲ واجد الشرایط رأی در استان وجود دارد، تصریح کرد: بیش از واجدین شرایط تعرفه رأی وجود دارد که بین شهرستانها توزیع شده و همچنین ۵۰۰ هزار تعرفه مازاد بر واجدین شرایط توزیع شده است.

استاندار کرمان افزود: برای پوشش مناطق صعب العبور و کوهستان دو فروند بالگرد در هوانیروز کرمان و فرودگاه جیرفت مستقر هستند که در صورت لزوم استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندار کرمان رأی خود زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوب استان روی ریل صنعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، مدیر کل صمت جنوب استان در دوازدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور استاندار گفت با اشاره به اینکه با حضور شرکت‌های بزرگ معدنی کشور توافق شد زنجیره تولید فولاد در جنوب استان کرمان ایجاد شود، ادامه داد: برای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تسهیل در سرمایه گذاری با هماهنگی استاندار، ستاد سرمایه‌گذاری جنوب استان کرمان تشکیل شده است که می‌توانند روند سرمایه گذاری و توسعه این منطقه را سرعت بخشد.

مروجی فرد با بیان اینکه کارخانه تیتانیوم بزرگ کهنوج به زودی افتتاح خواهد شد تاکید کرد: با پیگری‌ها و اقدامات انجام شده، دومین کارخانه تیتانیوم توسط بخش خصوصی نیز احداث شده و سومین کارخانه نیز به زودی احداث خواهد شد.

وی با اشاره به نقش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان بیان داشت: در این جلسه ۷طرح که با مشکلاتی نظیر محیط زیست، تامین آب، امهال تسهیلات، تقسیط هزینه‌های برق و گاز و... روبرو بودند، مطرح و با حمایت استاندار و همکاری دستگاه اجرایی مشکلات این طرح‌ها رفع گردید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان رفع مشکلات زیست محیطی کارخانه مس امید سبزواران در شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت و کارخانه سیمان نصر جنوب را از مهمترین مصوبات آخرین جلسه این کارگروه در جنوب کرمان خواند و تاکید کرد: فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان باعث رونق تولید و توسعه اقتصادی جنوب استان شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به خلاصه‌ای از عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در سال ۱۴۰۲، خاطرنشان: در این سال کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان به ریاست استاندار ۱۲ جلسه تشکیل داد که طی این جلسات رفع مشکلات ۴۰ طرح تصویب شده است.

وی افزود: از ۴۰ مصوبه سال ۱۴۰۲ در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان تعداد ۳۸ مصوبه اجرایی شده و ۲ مصوبه نیز در دست اقدام هستند.

دیگر خبرها

  • وزش باد نسبتاشدید مهمان آخرین روز زمستان کرمانی ها
  • جنوب استان کرمان روی ریل صنعت
  • جنوب استان روی ریل صنعت
  • یک میلیون نفر از شهروندان کرمانی از شبکه فاضلاب بهره‌مند می‌شوند
  • آشغال ریختن هواداران اتلتیکو مادرید روی پلاک ژائو فلیکس پیش از بازی با بارسلونا! / عکس
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ پیشتازی پوتین در شمارش اولیه انتخابات روسیه
  • لزوم تقویت امید در جامعه/ بخش اصلی حضور مردم در انتخابات نتیجه تلاش رسانه‌ها بود
  • رشد ۳۰۰ درصدی کسب رتبه‌های ۳ رقمی توسط دانش‌آموزان کرمانی
  • رشد ۳۰۰ درصدی کسب رتبه‌های سه رقمی توسط دانش‌آموزان کرمانی
  • رشد ۳۰۰ درصدی کسب رتبه‌های سه رقمی کنکور کرمانی ها